Felles skravle 2015

Ringer dere føden hver enste gang dere har blødd litt? jeg blødde jo bittelitt for en uke siden og var på sjekk på føden på torsdag .. så langt hun kunne se hadde babyen det fint og morkaka hadde ikke løsna Osv :) videre sa hun bare at jeg måtte dra te fastlegen og ta celleprøve.. idag har jeg blødd litt enda en gang.. ikke så mye, var bare ene ganga jeg var på do.. så ringer dere hver eneste gang det kommer litt blod på pairet eller ser dere det an ? har hatt endel ''mens murring'' i magen idag.... men kan liksågodt bare være luft :P er 34 uker på vei !!

Ringer dere føden hver enste gang dere har blødd litt? jeg blødde jo bittelitt for en uke siden og var på sjekk på føden på torsdag .. så langt hun kunne se hadde babyen det fint og morkaka hadde ikke løsna Osv :) videre sa hun bare at jeg måtte dra te fastlegen og ta celleprøve.. idag har jeg blødd litt enda en gang.. ikke så mye, var bare ene ganga jeg var på do.. så ringer dere hver eneste gang det kommer litt blod på pairet eller ser dere det an ? har hatt endel ''mens murring'' i magen idag.... men kan liksågodt bare være luft :P er 34 uker på vei !!
Hadde nok ringt å spurt/fortalt og latt det være opp til dem å finne ut om de ville hatt meg inn eller ikke

Uff har fått verdens største kvise :( måtte stikke med nål flere steder, det er en svær kul, så er litt usikker på om det egentlig er en kvise !

Så kjedelig å komme så seng hjem da. Helt gåen i bekken kam jeg tenke meg?

Kos deg med grandis til kveldsmat iallefall. Er godt innimellom det :D
Ja.. vondt nå ja.. blir godt å legge seg og sove lenge imorra.. hvis jeg klarer

Og så var vi igang igjen.

Dersom noen ser meg her etter 22 i kveld, jag meg i seng.

Oppdatering kl 07:09

3. Lilleblomst_15 646
5. Sara 436
7. Lillefrø15 429
8. Musemor med to små og en i magen 421
19. lizzed 198
28. Kengu 156

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 452 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 4 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Back
Topp