Det er en av de tingene jeg virkelig gleder meg til ved at dette er den siste.Håper nestemann og sitter på 1pp - og uten SAdet var ikke noe særlig
![]()
Slippe flere SA'er og MA'er....
Det tar veldig på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en av de tingene jeg virkelig gleder meg til ved at dette er den siste.Håper nestemann og sitter på 1pp - og uten SAdet var ikke noe særlig
![]()
Det gjorde det. Jeg var og alene hjemme som vanlig. Samboer på andre siden av jorden..Det er en av de tingene jeg virkelig gleder meg til ved at dette er den siste.
Slippe flere SA'er og MA'er....
Det tar veldig på
Nei, eldste var ikke vel knapt tatt navlestrengen på når jeg sa at dette gjør jeg glatt igjen.Og de første dagene etterpå er du fast bestemt på at hun kommer til å bli enebarn.
Men i det øyeblikket hun for første gang snur hodet mot deg, smiler for så ta tak i nesen din og begynner å suge er du fortapt og begynner å tenke på neste![]()
I alle dager?Hva i alle dager er det som står på TV'n i bakgrunnen her..
Lærte akkurat at Brasil er verdens største eksportør av okse-sæd![]()
Var på BBC Knowledge.I alle dager?spesielt tv programm
Var på BBC Knowledge.
Et program om matvare produksjon over hele verden eller noe lignende, og i Brasil produseres det veldig mye, og visstnok veldig godt storfe-kjøtt.
Og selvfølgelig når det er bra, ønsker andre å få det like godt, så da eksporterer de sæden slik at andre kan inseminere sine kviger med det
Tror det var noe slikt noe
Juhuu for at vi er ajurOppdatering kl 21:27
3. Lilleblomst_15 631
5. Sara 436
6. Lillefrø15 422
7. Musemor med to små og en i magen 415
19. lizzed 191
28. Kengu 154
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 387 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 9 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Jeg er "sur" på Brasil, og nekter å besøke landet og legge igjen penger derDa vet jeg det oghihi
Kunne tenkt meg til rio engang det er sånn karneval
Jepp, så flinke vi erJuhuu for at vi er ajur
Takk for oppdatering!
Hva har brasil noen gang gjort deg?Jeg er "sur" på Brasil, og nekter å besøke landet og legge igjen penger der![]()
Hva har brasil noen gang gjort deg?![]()
Hmm... ikke spist middag enda.. ble en skyr i 16tida.. ferge om 10 min og hjemme om ca en time.. da blir det enten brødmat eller grandis :-/God ettermiddag jenter. Hva har dere hatt til middag i dag? Her var det kjøttkaker, grønnsaker og blomkålstappe
. Det er sikkelig godt
. Nå nyter jeg en kopp kaffe mens gutta er på fotball trening
![]()
Sove, gjøre unna ærend, se på tv, bake litt..Dere som er sykemeldte, hva bruker dere dagene til?
Dette var jeg ikke klar over.. Men er heeeeelt enig med deg!Ikke meg.
Men Brasil har akkurat både hatt VM i fotball inkludert prøve VM, og sommer OL.
Regningen for dette ble flere ganger høyere enn det Brasil får i støtte fra andre land til å bekjempe fattigdommen de sliter med. I tillegg gikk det veldig utover befolkningen som bodde i områdene som ble utbygd i den forbindelse ved at de ble tvangsflyttet, og fikk vesentlig dårligere leve kår.
Mener når man har så stor problemer med fattigdom som Brasil har, skal man bruke penger for å gjøre det bedre for befolkningen, ikke på dumme sportsarrangementer.
Derfor boikotter jeg Brasil litt
På vei hjem eller til hytten eller noe?Hmm... ikke spist middag enda.. ble en skyr i 16tida.. ferge om 10 min og hjemme om ca en time.. da blir det enten brødmat eller grandis :-/
JuhuOppdatering kl 21:27
3. Lilleblomst_15 631
5. Sara 436
6. Lillefrø15 422
7. Musemor med to små og en i magen 415
19. lizzed 191
28. Kengu 154
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 387 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 9 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Det blir sent ja.. Er du på vei hjem fra hytten eller noe annet?Hmm... ikke spist middag enda.. ble en skyr i 16tida.. ferge om 10 min og hjemme om ca en time.. da blir det enten brødmat eller grandis :-/