Felles skravle 2015

Vet... :( Typisk å crave ting jeg ikke får spise...
Du kan kjøpe egen soft-is maskin og passe på å rengjøre den ordentlig etter hvert bruk, så kan du spise soft-isen du lager

Kan være ganske sta om jeg bestemmer meg. Raste ned 15 kg bare ved å slutte å spise sjokolade. Jeg spiste ganske mye altså:p

Så du er mitt store forbilde?!?! Leita lenge etter deg ;)
Så flink du har vore! Måtte du erstatta det med noko? Type frukt/grønt osv?

Vet dere hva som er skikkelig kjedelig?

Endelig har jeg en dag hjemme uten jobb, og barn og mann.
Endelig har jeg en mulighet til å slappe av, og hva skjer..
Migrene...

ser dere har skravlet litt mens jeg har sittet å "jobbet" litt med frivillig arbeid på pcen.. liker app mye bedre enn pc altså.. finner liksom ikke frem like lett på pc synes jeg.. tlf ligger på lading, får se om jeg orker å løfte ræva fra sofaen og gå og hente den.. og lage litt lunsj samtidig.. er vel på tide..

ser dere har skravlet litt mens jeg har sittet å "jobbet" litt med frivillig arbeid på pcen.. liker app mye bedre enn pc altså.. finner liksom ikke frem like lett på pc synes jeg.. tlf ligger på lading, får se om jeg orker å løfte ræva fra sofaen og gå og hente den.. og lage litt lunsj samtidig.. er vel på tide..
Hva skal du lage til lunsj? Her har hesten akkurat fått vaksine. Skal bare gjøre alt ferdig her. Sette henne ut igjen og rengjør boksen. Så hjem til sofaen min :p

Vet dere hva som er skikkelig kjedelig?

Endelig har jeg en dag hjemme uten jobb, og barn og mann.
Endelig har jeg en mulighet til å slappe av, og hva skjer..
Migrene...
Uff, så kjipt! :( Har migrene selv og opplever det samme... Typisk at anfallene kommer når kroppen endelig får slappe av. God bedring!

Hva skal du lage til lunsj? Her har hesten akkurat fått vaksine. Skal bare gjøre alt ferdig her. Sette henne ut igjen og rengjør boksen. Så hjem til sofaen min :p
blir nok bare noen brødskiver.. med leverpostei og agurk tror jeg..

Back
Topp