Felles skravle 2015

Slike grønne og røde?

Jeg elsker M og Nonstop. Men siden jeg ikke har spist sjokolade/godteri/snaks på over 7,5 år så klarer jeg holde meg unna. Men savner spesielt nonstop:p
Jepp, akkurat dem.

Hadde jeg hatt et valg, ville jeg helst hatt de brune M&M's ene, de uten nøtter.
Syns de er så vanskelig å få tak i i Norge..

Slike grønne og røde?

Jeg elsker M og Nonstop. Men siden jeg ikke har spist sjokolade/godteri/snaks på over 7,5 år så klarer jeg holde meg unna. Men savner spesielt nonstop:p

7,5 år? Hadde vore ein drøm her :)

Syns egentlig det nesten er verre siden man spiser så mye mer av det av gangen.
Et kakestykke, eller en skål is er mye mer enn litt sjokolade...
Det er sant. Men det som var med meg og sjokolade var at det var for lett tilgjengelig. Tok med seg et par når man var på butikken, står fremme på jobb/når man er på beaøk. Store sjokoladeplater forsvant som et svisj. Hadde ikke sjans å stoppe før det var tomt :o

Kake er jo mye mindre tilgjengelig :p

Nå har jeg ikke spist is siden en uke fōr jul. Ikke planer om å kjøpe mer heller. For jeg vet jeg ikke klarer og holde meg unna.

Til mitt forsvar har ikke jeg kjøpt noe av isen som har blirt spist i høst. Er samboeren min. Han er godteræv deluxe og spiser alt mulig av snop og is non stop :p skjønner ikke at han ikke er gedigen

Nå har jeg ikke spist is siden en uke fōr jul. Ikke planer om å kjøpe mer heller. For jeg vet jeg ikke klarer og holde meg unna.

Til mitt forsvar har ikke jeg kjøpt noe av isen som har blirt spist i høst. Er samboeren min. Han er godteræv deluxe og spiser alt mulig av snop og is non stop :p skjønner ikke at han ikke er gedigen
Pleier ikke til vanlig å spise så mye slikt, men akkurat nå om dagen....
Nesten rart at det er nå jeg ikke legger på meg, men ellers :rolleyes:

Kanskje jeg skal prøve en sjokoladekur etter gutten er født i håp om å bli tynn :P

Kjøpte is på butikken forleden, og det smakte ikke godt i det hele tatt :o Men nå fikk jeg skikkelig cravings for softis med jordbærstrø!

Kjøpte is på butikken forleden, og det smakte ikke godt i det hele tatt :o Men nå fikk jeg skikkelig cravings for softis med jordbærstrø!
Bare husk at soft-is bør du holde deg unna når du er gravid..
Det var kjedelig i sommer. Spiser ikke ofte soft-is, men å måtte la være når de andre kjøpte var surt. Er mest glad i yoghurt-is, men der er jo samme greia på sånn "tappekran", så holdt meg unna det og:(

Back
Topp