Felles skravle 2015

De fleste barn fødes i ukene rundt termin, men skulle den lille i magen din ønske eller trenge å møte verden tidligere enn beregnet, er det godt å vite at sjansene for å klare seg er hele 98 prosent! Elsker dagens tekst på babyverden ang babyen :D

God morgen! Her er det innkjøring i barnehage på den kommende storebror :) jeg føler jeg er på gråten hele dagen nå :p men det er vel normalt:)

De fleste barn fødes i ukene rundt termin, men skulle den lille i magen din ønske eller trenge å møte verden tidligere enn beregnet, er det godt å vite at sjansene for å klare seg er hele 98 prosent! Elsker dagens tekst på babyverden ang babyen :D
Synes det er mange som får tidlig her inne. Januar og Februar er jo godt igang :o Håper mi holder seg inne til uke 38 tidligst

Jobb til kl 13. Så møte dyrelegen i stallen - hesten må ha vaksine :)

Hva med deg?
Å.. koselig med hest! Rei da jeg var yngre :-)

Idag er jeg sykemeldt og skal bruke dagen til å hente meg inn etter 2 tøffe dager på jobb.. ingen andre planer enn de som dukker opp underveis om jeg blir motivert til å gjøre noe..

Å.. koselig med hest! Rei da jeg var yngre :-)

Idag er jeg sykemeldt og skal bruke dagen til å hente meg inn etter 2 tøffe dager på jobb.. ingen andre planer enn de som dukker opp underveis om jeg blir motivert til å gjøre noe..
Blir samme her når jeg kommer meg hjem. Er såå trøtt om dagene. Jobber jo bare korte dager og ligger på sofaen etter det. Men er en kamp denne trøttheten likevel:(

Blir samme her når jeg kommer meg hjem. Er såå trøtt om dagene. Jobber jo bare korte dager og ligger på sofaen etter det. Men er en kamp denne trøttheten likevel:(
Ja, kjenner til følelsen.. mandag kveld lå jeg på sofaen og vrei meg av smerter nesten hele kvelden.. periodevis gråt fordi det var vondt og klarte ikke finne smertefrie stillinger.. kjempeslitsomt.. igår gikk bedre på mange måter - men kjenner det helst når jeg setter meg ned, og det var det ikke mye av igår..

Ja, kjenner til følelsen.. mandag kveld lå jeg på sofaen og vrei meg av smerter nesten hele kvelden.. periodevis gråt fordi det var vondt og klarte ikke finne smertefrie stillinger.. kjempeslitsomt.. igår gikk bedre på mange måter - men kjenner det helst når jeg setter meg ned, og det var det ikke mye av igår..
Mandag var jeg så gåen jeg la meg kl 18:15 - og sov til ca 21:15. Våknet da av syk halsbrann. Sto opp og drakk melk - og la meg igjen. Sov da fra ca 22:30 eller no til vekkerklokken ringte kl 7

Hudpleiere og de som er god på hud sier man aldri skal trykke på kviser bare la de være. Det jeg har fått vite når jeg har vært å fått ansiktsbehandling. Har arr etter et par, fordi jeg ikle har klart å holde fingrene av fatet :(
Jeg klemmer alltid hvis de er gule, klarer ikke å gå med gulinger i ansiktet :P

Back
Topp