Felles skravle 2015

Tok en tatovering like før påske for noen år siden, det var i mars.
Postet 1. april, ble beskyldt for at den ikke var ekte.

Vi har ikke sagt noe på FB om gutten i magen, og siden jeg skal ha KS, trenger jeg noen dager på å komme meg før jeg orker å gå ut på sosiale medier med det, og vips så er det 1. april :P
Hihi. Morro og poste 1april:p

Jeg har ikke skrevet noe på face om mini, men har likt barnesider og trykt liker på forskjellig. Så mange skjønner det nok likevel

Hihi. Morro og poste 1april:p

Jeg har ikke skrevet noe på face om mini, men har likt barnesider og trykt liker på forskjellig. Så mange skjønner det nok likevel
Holdt meg for det meste borte fra det også.
Men det er litt anderledes når det er nummer 3, enn når det er første.
Man er litt mer i skyene med første...

Til og med mannen ble veldig glad når han så den og syns den var ekstremt fin.
Trodde ikke menn så slikt :P

På den andre siden, de flotteste veskene jeg har, har hen kjøpt til meg på eget initiativ uten hjelp :P
Min har og vært flink å handle vesker til meg:) michael kors og tommy hillfiger feks:D

Skjønner du ikke faktisk trodde jeg trodde det skulle bli smertefritt. Hihi

Jeg tror det skal bli fryyyyktelig vondt faktisk
Og de første dagene etterpå er du fast bestemt på at hun kommer til å bli enebarn.
Men i det øyeblikket hun for første gang snur hodet mot deg, smiler for så ta tak i nesen din og begynner å suge er du fortapt og begynner å tenke på neste :P

Og de første dagene etterpå er du fast bestemt på at hun kommer til å bli enebarn.
Men i det øyeblikket hun for første gang snur hodet mot deg, smiler for så ta tak i nesen din og begynner å suge er du fortapt og begynner å tenke på neste :P
Tviler ikke :p tenker at neste starter vi prøvingen på sommer/tidlig høst 2016. Håper å ikke få så lenge mellom til neste. Håper neste sitte like raskt som denne <3

Hvor raskt gikk det med denne?
Jeg har tydeligvis gullfisk hjerne, hadde fått det for meg at du hadde strevd litt
Sluttet på cerazette 30 mars. Prøvde ikke og superoverasket over Pos test rundt 20 april.
SA 18 mai.
Full klaff 5juni - pos test 16 juni.
Så igrunn 1 pp vi prøvde og testet etter EL

Back
Topp