Lillefrø15
Forumet er livet
Jeg er sykemeldt, men ikke pga graviditet.. Men jeg begynner å jobbe på mandag igjenDere som er sykemeldte, hva bruker dere dagene til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sykemeldt, men ikke pga graviditet.. Men jeg begynner å jobbe på mandag igjenDere som er sykemeldte, hva bruker dere dagene til?
Jobb 8-13, etter kl 13 stort sett sofa og netflix. Kun det jeg orker. Ikke spesielt givende dagerDere som er sykemeldte, hva bruker dere dagene til?
Den er fin.Wæh. Var litt spontan. Tenkte at siden jeg likev må ha en bag/veske å pakke i som fødebag, tok jeg og bestilte Skip Hop Chelsea. Kr 1095. Skulle jo ikke ha annen enn den som "hører til" vognen igrunn. Jaja. Spontanitet på høyt nivå.
SortDen er fin.
Hvilken farge?
Fant den på googleSort
Den var veldig fin![]()
JollyroomFant den på google
Hvor kjøpte du den?
Jollyroom er et av stedene jeg aldri har handlet, og har egentlig bestemt meg for å ikke handle.Jollyroomklarte bare ikke la være. Burde jo vente til en slik tilbudskode dukket opp. Meeen klødde i fingrene
![]()
Lilleprinsen.no og lekmer.no hadde den ogsåJollyroom er et av stedene jeg aldri har handlet, og har egentlig bestemt meg for å ikke handle.
Har en liten misstanke om at dersom jeg starter, vil jeg ikke klare å stoppe og det vil bli fryktelig dyrt![]()
Jeg skal ikke ha den, er fryktelig fornøyd den den Storksak Ellena jeg harLilleprinsen.no og lekmer.no hadde den også![]()

Googlet den nåJeg skal ikke ha den, er fryktelig fornøyd den den Storksak Ellena jeg har
Har mye annet å bruke penger på
Den mørk sjokoladebruneGooglet den nåfin
hvilken farge har du?
Oj, så finDen mørk sjokoladebrune
![]()
2.000 premien i mars -14 her på BVOj, så fin.
Vant du den?2.000 premien i mars -14 her på BV![]()
JeppVant du den?heldig. Jeg har aldri vunnet her inne
![]()
HahahaJepp
Og ingen trodde meg med en gang når jeg sa det på 2014-skravletråden.
Trekningen var 1. april![]()
Så heldig du var da2.000 premien i mars -14 her på BV![]()
Hahaha
Jeg tok tattoo 1april når jeg var 18. Ingen trodde på meg heller![]()
Pleier aldri å vinne noe så dette var unntaketSå heldig du var da. Herlig å vinne litt
![]()