Ikke spør meg om det, er ikke jeg som har skravlet for deg4??
Jeg som jobber???
Åpenbart skravler jeg for mye på.jobb da. En del nedetid på systemer i dag, samt ventetid på trege prosesser i kveld
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke spør meg om det, er ikke jeg som har skravlet for deg4??
Jeg som jobber???
Åpenbart skravler jeg for mye på.jobb da. En del nedetid på systemer i dag, samt ventetid på trege prosesser i kveld
..
Tror det må være det jaTror tempoet er forholdsvis rolig nå i januar![]()
Kjempe deiligSå kult ! Savner å løpe !!
Fint med oppdateringerOppdatering kl 17:25
3. Lilleblomst_15 582
4. Sara 413
7. Musemor med to små og en i magen 383
8. Lillefrø15 383
19. lizzed 191
26. Kengu 153
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 387 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Skulle hatt laks, men hadde glemt å ta den opp av frysen, så det ble disse fiskepinnene i dag, og så tar vi laksen på torsdagGod ettermiddag jenter. Hva har dere hatt til middag i dag? Her var det kjøttkaker, grønnsaker og blomkålstappe
. Det er sikkelig godt
. Nå nyter jeg en kopp kaffe mens gutta er på fotball trening
![]()
Oksekjøtt i saus med poteter og grønnerterstuing.God ettermiddag jenter. Hva har dere hatt til middag i dag? Her var det kjøttkaker, grønnsaker og blomkålstappe
. Det er sikkelig godt
![]()
NamSkulle hatt laks, men hadde glemt å ta den opp av frysen, så det ble disse fiskepinnene i dag, og så tar vi laksen på torsdag
Den er god denOksekjøtt i saus med poteter og grønnerterstuing.
Fjordland, påspandert mat spist i lønnet matpause igjen. *ser etter det positive i situasjonen*
Spaghetti og pølsebiterGod ettermiddag jenter. Hva har dere hatt til middag i dag? Her var det kjøttkaker, grønnsaker og blomkålstappe
. Det er sikkelig godt
![]()
Til 22+ jaNam.
Den er god den. Skal du jobbe lenge i dag også?
Det er godt det daSpaghetti og pølsebiterså sliten jeg orket ikke no annet
![]()
Ja, blir en stund til da.. Skal du jobbe sånn flere dager denne uka?Til 22+ ja
Det er godt det da. Hvordan er formen din i dag?
Nei, bare to ganger i uka, så jeg skal hente ungene resten av ukaDet er godt det da. Hvordan er formen din i dag?
Ja, blir en stund til da.. Skal du jobbe sånn flere dager denne uka?
Så bra daSliten og trøtt. Men heldigvis ikke så ille som i går![]()
Holder det, med 2 dagerNei, bare to ganger i uka, så jeg skal hente ungene resten av uka
Ja, det gjør det.Så bra da. At du ikke er då ille dom i går
.
Holder det, med 2 dager.
Helt enig om at det blir rotJa, det gjør det.
(dette er grunnen til at jeg ikke liker multiquote når man har flere samtaler. Som felles svar til flere poster, flott. Som del av flere samtaler. Blir rot)
Liker ikke det jeg heller, men man må vel gjøre det, når man ser det?Ja, det gjør det.
(dette er grunnen til at jeg ikke liker multiquote når man har flere samtaler. Som felles svar til flere poster, flott. Som del av flere samtaler. Blir rot)
Skikkelige svar i ulike samtaler som pågår i samme tråd er lov å ha i hvert sitt innlegg med quoteLiker ikke det jeg heller, men man må vel gjøre det, når man ser det?
OkiSkikkelige svar i ulike samtaler som pågår i samme tråd er lov å ha i hvert sitt innlegg med quote