Felles skravle 2015

4??

Jeg som jobber???

Åpenbart skravler jeg for mye på.jobb da. En del nedetid på systemer i dag, samt ventetid på trege prosesser i kveld
..
Ikke spør meg om det, er ikke jeg som har skravlet for deg :P

Oppdatering kl 17:25

3. Lilleblomst_15 582
4. Sara 413
7. Musemor med to små og en i magen 383
8. Lillefrø15 383
19. lizzed 191
26. Kengu 153

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 387 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Fint med oppdateringer:)

God ettermiddag jenter:). Hva har dere hatt til middag i dag? Her var det kjøttkaker, grønnsaker og blomkålstappe:). Det er sikkelig godt:). Nå nyter jeg en kopp kaffe mens gutta er på fotball trening ❤️

God ettermiddag jenter:). Hva har dere hatt til middag i dag? Her var det kjøttkaker, grønnsaker og blomkålstappe:). Det er sikkelig godt:). Nå nyter jeg en kopp kaffe mens gutta er på fotball trening ❤️
Skulle hatt laks, men hadde glemt å ta den opp av frysen, så det ble disse fiskepinnene i dag, og så tar vi laksen på torsdag

Oksekjøtt i saus med poteter og grønnerterstuing.

Fjordland, påspandert mat spist i lønnet matpause igjen. *ser etter det positive i situasjonen*

Det er godt det da:). Hvordan er formen din i dag?

Ja, blir en stund til da.. Skal du jobbe sånn flere dager denne uka?
Nei, bare to ganger i uka, så jeg skal hente ungene resten av uka

Så bra da:). At du ikke er då ille dom i går:).

Holder det, med 2 dager:).
Ja, det gjør det.

(dette er grunnen til at jeg ikke liker multiquote når man har flere samtaler. Som felles svar til flere poster, flott. Som del av flere samtaler. Blir rot)

Ja, det gjør det.

(dette er grunnen til at jeg ikke liker multiquote når man har flere samtaler. Som felles svar til flere poster, flott. Som del av flere samtaler. Blir rot)
Liker ikke det jeg heller, men man må vel gjøre det, når man ser det?

Back
Topp