Lillefrø15
Forumet er livet
Yoghurt er nok bra jaVet ikke. Yoghurt har hjulpet litt noen dager, men har ikke det tilgjengelig. Ellers vet jeg ikke hva som funker på meg. Ikke oppdaget no
Natta alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yoghurt er nok bra jaVet ikke. Yoghurt har hjulpet litt noen dager, men har ikke det tilgjengelig. Ellers vet jeg ikke hva som funker på meg. Ikke oppdaget no
Vel hjemme, sniker bare en snartur på pc, snart seng
Yoghurt er nok bra ja. Håper det gir seg snart
.
Natta alle sammen![]()
Natta! Legger meg jeg!Vet ikke. Yoghurt har hjulpet litt noen dager, men har ikke det tilgjengelig. Ellers vet jeg ikke hva som funker på meg. Ikke oppdaget no
Skulle til å legge meg, men ble 20 min ekstra over doskåla.. nå er jeg i seng..Heisannhar hotel Cæsar maraton med meg selv
hva gjør dere ?
Uff daSkulle til å legge meg, men ble en halvtime ekstra over doskåla.. nå er jeg i seng..
Du også!Uff dasov godt
![]()
TakkDu også!![]()
Må stå opp om 7 timer og på jobb, så da må jeg prøve å sove litt.. bare mannen blir ferdig med pakkinga han holder på med..Takkmen her blir det å være oppe en stund til
Ja da burde du nok legge deg jaMå stå opp om 7 timer og på jobb, så da må jeg prøve å sove litt.. bare mannen blir ferdig med pakkinga han holder på med..
Off da.. kan "trøste" med at jeg våknet kl 3 og har ligget og vridd meg siden det.. nå er det dusjen..Å, hadde jeg bare lagt meg sju timer før jeg måtte stå opp. Hadde jeg bare i det hele tatt i alle fall seks. Ikke i underkant av fem. Det er vondt. Jeg må legge meg ganske med en gang jeg kommer fra jobb i kveld, om jeg ikke byttet langdag med mannen til torsdag, sånn han antydet kan bli nødvendig.
Jeg skal på jobb nå kl 8. Heldigvis kun til kl 13Hadde jeg bare fått sovet godt! Møkkanatt.
Ikke så mange timene til det er jobb nå,etter jobb må jeg hente bilen.
God morgen.Jeg skal på jobb nå kl 8. Heldigvis kun til kl 13![]()
Lykke til hos legenGod morgen.
Jobber hjemmefra en liten halvtime fra kl 8, og så drar jeg til legen.
Kommer forhåpentlig frem like hel, er ekstremt glatt her
Akkurat her opp vi bor er det isregn.Lykke til hos legen. Har det fryst på i natt?
Oj, ja, du får ha god tid å kjøre pent..Akkurat her opp vi bor er det isregn.
Ned er det underkjølt regn, og på radioen sa de at det er problemer med å salte siden bakken er så glatt at saltet ikke fester seg.