Vil sove.Sov godt
Jobb i 3,5 time til...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil sove.Sov godt
Vel den vogga er verdt nesten 5.000,-, så dersom du vinner den kan du vel alltids selge den..Klarer jeg unngå 2000? Jeg prøver jo ikke...
Mye fri i starten av mnd da, så vi får se.
Ok. Håper dere finner en god løsning da!Var på sykehuset i dag, og skal til fastlegen i morgen
Off! Misunner deg ikke! :-(Vil sove.
Jobb i 3,5 time til...
Jeg vil også sove, sov bare 3 timer i natt, med dersom jeg sovner nå, vil jeg våkne om en times tid, og få store problemer med å sovne til nattenVil sove.
Jobb i 3,5 time til...
Sant... Til noen som vet akkurat hvor de vil ha den, og kan få en god prisavtale siden jeg tross alt ikke har betalt den? ;-)Vel den vogga er verdt nesten 5.000,-, så dersom du vinner den kan du vel alltids selge den..
Det går nok greit.Off! Misunner deg ikke! :-(
Hehe... dette var jo en ideVel den vogga er verdt nesten 5.000,-, så dersom du vinner den kan du vel alltids selge den..
Det er vel noen av de her inneSant... Til noen som vet akkurat hvor de vil ha den, og kan få en god prisavtale siden jeg tross alt ikke har betalt den? ;-)
Jeg er egentlig ikke trøtt da.Jeg vil også sove, sov bare 3 timer i natt, med dersom jeg sovner nå, vil jeg våkne om en times tid, og få store problemer med å sovne til natten
Bra! 3,5 t bør gå fort!Det går nok greit.
Greit så langt i alle fall.
Og før du er ferdig har jeg planer om å soveTre nå.
Jeg tenker jeg gir meg ca kl 22
Tiden gårTre nå.
Jeg også!Og før du er ferdig har jeg planer om å sove![]()
Fint med oppdateringOppdatering kl 18:15
3. Lilleblomst_15 509
5. Musemor med to små og en i magen 332
8. Sara 320
9. Lillefrø15 300
23. Kengu 131
35. lizzed 108
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 323 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Uff daBlæh, jeg legger meg. Er trøtt, sliten og kvalm. Klarer ikke mer![]()
Ser du har vært flink til å skravle i dagFint med oppdatering.
Må ha mat på jobb ogsåFjordland potetgull/komle.
Overtidsmat, inntatt på kjøkkenet på jobb.
Har du lang vei hjem da?Tre nå.