Lillefrø15
Forumet er livet
Så braHun fikk en før vi la henne. Får håpe det er nok for har ikke flere hjem tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braHun fikk en før vi la henne. Får håpe det er nok for har ikke flere hjem tror jeg
Jeg og lille gutt spiser det innimellom vi assaHehe.. får spise det når du er alene da..
God natt saraMen nå må jeg lete frem dresser og skiftklær og sko og alt som skal være med til bhg og skole i morgen, og deretter krabbe til sengs. Jeg sa jo egentlig senga 22 som mål, og 2230 som reelt mål, men så ble jeg å se den her tungtvansserien sammen med mannen (sånn delvis, mens jeg skravlet her) og vips... Vel, nå logger jeg av pc
Ser den..Jeg og lille gutt spiser det innimellom vi assa. Men hadde vært kosere om vi spiste sammen
![]()
Skal du jobbe i morgen?Ser den..
Spesielt slike små. SnacksJeg elsker det
Ja, skal nok det.. hva skal du imorra da?Skal du jobbe i morgen?![]()
Det tør ikke jeg å se påSer på waking dead, syns det er litt skummelt..
Jeg skal spinne også hjem og vaske littJa, skal nok det.. hva skal du imorra da?
Ikke tørt før i dag jeg heller, men hadde lovet mannen, men syns det var skummeltDet tør ikke jeg å se på![]()
Ser ikke på det. Syns det blir for unaturlig med zoombier.Ikke tørt før i dag jeg heller, men hadde lovet mannen, men syns det var skummelt![]()
God natt - sov godt alle. Legger meg jeg og nå selv om jeg ikke er tröttGod natt jenter.
Høres ut som en bra planJeg skal spinne også hjem og vaske litt.
Håper du får sove god natt.God natt - sov godt alle. Legger meg jeg og nå selv om jeg ikke er trött
God morgen. Fy flate det her var hardtOg god morgen, hverdagen er tilbake...