Felles skravle 2015

Lørdag: Biff, soppstuing med selerirot og gulrot, søtpotetpure
Søndag: Hjemmelegat pizza
Mandag: Toro Bali kyllinggryte
Tirsdag: Ovnsbakt laks med stekte grønnsaker
Onsdag: Kyllingevinger med salat
Torsdag: Fiskepinner med stekte grønnsaker
Fredag: Kyllingfile fylte med grønn pesto og mozarello. Tilbehør foreløpig ukjent
Flink du er :) hvordan går det med babyhuset i dag?

Er ikke helt sikker på hva du mener med flink..
Er lett å lage et mer eller mindre variert kosthold når man set litt mer enn en dag av gangen og ikke handler mår man er sulten

Går bra med han, sparker og er aktiv

Flink som faktisk LAGER en plan, slik vi andre bare tenker at vi burde, kanksje?

Flink som faktisk LAGER en plan, slik vi andre bare tenker at vi burde, kanksje?
Begynte med det når jeg var ute i permisjon med første.
Vi hadde ganske dårlig råd, og dersom man handler stort en gang i uken blir det billigere siden man slipper alt dette unødvendige ekstra som alltid havner i kurven når man bare skal handle litt uten handle liste.
Man får også bedre oversikt og kaster mindre mat.

Fortsatte med det siden det var så utrolig deilig å slippe diskusjonen på vei hjem fra jobb og hva vi skal spise i dag.
Slipper stress i butikken med sultne unger og så videre.

Sparer penger og gjør hverdagen enklere :)

Lørdag: Biff, soppstuing med selerirot og gulrot, søtpotetpure
Søndag: Hjemmelegat pizza
Mandag: Toro Bali kyllinggryte
Tirsdag: Ovnsbakt laks med stekte grønnsaker
Onsdag: Kyllingevinger med salat
Torsdag: Fiskepinner med stekte grønnsaker
Fredag: Kyllingfile fylte med grønn pesto og mozarello. Tilbehør foreløpig ukjent
Nam det var mye godt:). Lager du fiskepinner selv? Det gjør jeg, kjempe gode:D

Fiskepinner selv har jeg faktisk aldri prøvd:o
Det er kjempe lett:). Bare en blokk med sei eller torsk, skjæres i skiver, vendes i mel/salt/pepper, så i egg og til slutt i griljermel (eller hvordan det skrives):). Nam:D

På torsdager må middagen være rask siden eldsten skal på trening, så det vil jeg ikke ha tid til.
Findus har slike kjempe gode fish'n chrisp fileer som nå er kommet som fiskepinner.
Bruker dem, vanlige fiskepinner er ikke noe godt

tt.php
Nei, de ser bedre ut enn vanlig:)

På torsdager må middagen være rask siden eldsten skal på trening, så det vil jeg ikke ha tid til.
Findus har slike kjempe gode fish'n chrisp fileer som nå er kommet som fiskepinner.
Bruker dem, vanlige fiskepinner er ikke noe godt

tt.php
Det er mulig vi må prøve de der.

Det er onsdagen vi må ha rask middag, pga fotball for eldste

Det er kjempe lett:). Bare en blokk med sei eller torsk, skjæres i skiver, vendes i mel/salt/pepper, så i egg og til slutt i griljermel (eller hvordan det skrives):). Nam:D

Nei, de ser bedre ut enn vanlig:)
Her i huset må vi ha det uten egg pga guttunge...

Oppdatering kl 19:17

3. Lilleblomst_15 448
6. Musemor med to små og en i magen 285
9. Sara 227
11. Lillefrø15 220
41. lizzed 69

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Back
Topp