Felles skravle 2015

Vi har gått familietur, to små, to store og en med fire bein. Vi gikk ikke så langt, men vi fant (dvs, mannen ledet oss bevisst) til et tillaget område med slenger, klatretau, nett til å ligge i, lavvo og sånn. Vi er ikke helt sikker på hvem som har laget det til, men det brukes i alle fall av en banehage på tur, men mannen lurer på om det ikke egentlig er speideren som har det.

Deilig å komme seg ut. Men jeg trenger virkelig ny utebukse. Jeg har den gamle skibuksa mi, som reelt sett ikke er ment for bortoverski, det står boardbabe på den... Jeg har aldri vært noen boardbabe eller slalomjente heller, men jeg har brukt den som skibukse og ut i snøenbukse. Men når jeg tenker etter har jeg altså hatt den i... 18 år. Og nå er den grusomt lite behagelig, den er trang i livet kan man si,,, og den er HØY i livet, og har borrelås i hele omtrådet med glidelås og knapp for å skikkelig holde den lukket.
Hørtes kjempe deilig ut:). Bør ikke gå så langt bare å være ute er deilig:)

Oppdatering kl 15:15

3. Lilleblomst_15 414
6. Musemor med to små og en i magen 259
9. Sara 200
12. Lillefrø15 192
43. lizzed 62

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så bra du oppdaterer:). Må nok skravle mye jeg, men vi får se om 2000 blir nådd:)

:)
Hei hei, ja sliter med det samme. Hadde vekkeklokka på 0930, så vi våknet da. Tok 1 time før vi alle var oppe av senga likevel, vi var nødt å dra oss lenge idag. Det var rett og slett vondt å våkne...
Hardt blir det imorgen likevel:rolleyes:- men har ihvertfall grunnlag for å komme oss i seng i sånn passelig normal tid idag.
Ha en fin dag!:)

I seng skal vi alle mann i dag. I alle fall alle med mulig unntak av nettopp mannen, han må visst jobbe i kveld. Ungene skal i seng innen 20, helst på soverommet innen 1930 tenker jeg vi sier (det er 20 til vanlig, men jeg regner med det tar lenger tid å legge dem i dag, siden det har vært 21-22 de siste dagene...) og jeg skal helst i seng innen 22, men det spørs hvor lang tid det tar å legge ungene og om jeg sovner på barnerommet. I seng innen 22, logget av mobil innen 2230 er målet, reelt kan vi sikkert si oss fornøyd med 2230 i seng og av mobil innen 23, som likevel er et par timer tidligere enn de andre dagene

Oppdatering kl 15:15

3. Lilleblomst_15 414
6. Musemor med to små og en i magen 259
9. Sara 200
12. Lillefrø15 192
43. lizzed 62

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Hittil har du oppdatert veldig hypping

Jeg regner ikke med å klare 2000 i januar, men det er greit, og jeg er ganske sikker på topp 100 omtrent om jeg slutter å skravle nå, så det går bra.

Hittil har du oppdatert veldig hypping

Jeg regner ikke med å klare 2000 i januar, men det er greit, og jeg er ganske sikker på topp 100 omtrent om jeg slutter å skravle nå, så det går bra.
Jo, men nå har jeg "fri" og egentlig bare sitter her siden ryggen er ganske vond i dag.
Vil ikke ha tid når jg er på jobb og slikt

Har dere sett waking dead? Hva syns dere Evt? Mannen maser på at vi skal se..

Jo, men nå har jeg "fri" og egentlig bare sitter her siden ryggen er ganske vond i dag.
Vil ikke ha tid når jg er på jobb og slikt

Ser den.

Jeg jobber sånn ca 8-22 de to første dagene neste uke. Deretter er det jeg som har ungeansvar, dvs hente dem og ordne middag, se til lekser, lek og kveldsmat og legging, og at huset ikke faller fra hverandre, og komme meg i seng i rimelig tid. Tilsvarende ansvar har altså mannen de to dagene jeg jobber sånn. Så får vi se hvordan det går med den første uken med sånt maraton, om jeg holder ut så lange dager, og om mannen får gjort så mye som han må, og hvordan vi deretter løser det neste uke.

Denne tirsdagen har jeg ikke planer om svømming pga forventet mens, men fra neste uke håper jeg å ikke ha ungeleveringsansvar på tirsdagene, for da vil jeg ha svømmingen min. Vi har altså tenkt at den som jobber lenge har ansvar for å hente sånn at den som må hente kan komme seg tidlig på jobb.

Det blir spennende å se hvordan vi henger sammen, og hvordan ungene reagerer, og hvordan huset ser ut når jeg etterhvert sender regnskap til revisor i uke 8 og skal stable på plass en fireårsdag eller to (hun er vel egentlig lovet å få feire med bhg-venner også)

Ikke vi heller egentlig. Men vi bør det, lille gutt koser seg sånn og det er deilig for alle å få frisk luft:).

Ungene våre var sure, rett og slett, for at vi ikke gikk på lekeplassen... Det endret seg når vi kom frem der, men i bunn og grunn bør vi definitivt gå oftere tur annet enn bort på lekeplassen for å få bedre forståelse for at det er kjekt.,..

Jeg mener mannen har sett noe av det.

JEg takler ikke sånt, om det er den jeg tenker på.

Ungene våre var sure, rett og slett, for at vi ikke gikk på lekeplassen... Det endret seg når vi kom frem der, men i bunn og grunn bør vi definitivt gå oftere tur annet enn bort på lekeplassen for å få bedre forståelse for at det er kjekt.,..
Godt de syns det var greit da:).

Hørt mye bra om den serien, men ser den ikke selv.
Mannen er ikke så veldig interessert i den sjangeren.
Muligens jeg kommer til å prøve meg på den når jeg er i permisjon
Mange sier den er bra:).

Jeg elsker den :D
Ikke for skummel? Mannen er up to date, men vil se den omigjen med meg da:).

Back
Topp