Felles skravle 2015

God morgen alle sammen.

Jeg har vært våken en stund, mannen sover ved siden av meg.
Eldstemann har sovet her noen timer, men gått inn til bestemor for kos nå, yngste sover enda. Det skal bli hardt å få denne familien ut av døra klokka sju i morgen...
God morgen:)
Skal bli hardt for meg og komme meg opp til kl 7 i morgen og :/

God morgen alle sammen.

Jeg har vært våken en stund, mannen sover ved siden av meg.
Eldstemann har sovet her noen timer, men gått inn til bestemor for kos nå, yngste sover enda. Det skal bli hardt å få denne familien ut av døra klokka sju i morgen...
God morgen:)
Skal bli hardt for meg og komme meg opp til kl 7 i morgen og :/
God morgen:). Her våknet vi kvart over 9 og vi kommer også til å slite i morgen.. Godt gutten begynner kl 9 og jeg har fri:).

Planer for dagen, da?

Her skal jeg stå opp når svigermor er ferdig på badet, så skal vi lage frokost.

Svigermor skal reise hjem, vi skal finne frem klær ungene skal ha med til bhg og skole etter ferien, og ellers vet jeg ikke. Muligens rydde bort jula, men trolig blir det neste helg.

Planer for dagen, da?

Svigermor skal reise hjem, vi skal finne frem klær ungene skal ha med til bhg og skole etter ferien, og ellers vet jeg ikke. Muligens rydde bort jula, men trolig blir det neste helg.
Vi står på farta til å gå tur ned grilling:)

Planer for dagen, da?

Iiingen planer :D synes igrunn det er veldig deilig :)

God morgen alle sammen

Oppdatering kl 11:02

3. Lilleblomst_15 292
5. Musemor med to små og en i magen 223
8. Lillefrø15 191
9. Sara 185
47. lizzed 57

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 4 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Last edited:
Oppdatering kl 11:02

3. Lilleblomst_15 292
5. Musemor med to små og en i magen 223
8. Lillefrø15 191
9. Sara 185

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 4 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Tusen takk for oppdatering :)

Stille her i dag.
Er alle ute og nyter søndagen?
Heisann! Kom nettopp inn fra ny langrennstur :-D vondt, men deilig!! Hadde dog et fall - svaledtup fremover.. men ikke vondt og landet mykt, så ikke så bekymret.. spist sjokolade og ligger på sofaen.. og lillegutt sparker litt nå og da.. så det går nok bra :-)

Heisann! Kom nettopp inn fra ny langrennstur :-D vondt, men deilig!! Hadde dog et fall - svaledtup fremover.. men ikke vondt og landet mykt, så ikke så bekymret.. spist sjokolade og ligger på sofaen.. og lillegutt sparker litt nå og da.. så det går nok bra :)
Så lenge det ikke gjorde super vondt når du falt er det ikke farlig.
Han ligger god beskyttet der inne.
Deilig med skiturer da

Back
Topp