Ikke noe i veien for å lage en slik, siden lykkeliten ikke helt er sånn aktiv for tidenSavner oppdateringene som vi fikk her for et par mnd siden. Med hvor mye forran eller hvor langt bak vi lå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe i veien for å lage en slik, siden lykkeliten ikke helt er sånn aktiv for tidenSavner oppdateringene som vi fikk her for et par mnd siden. Med hvor mye forran eller hvor langt bak vi lå
Ja noen må gjerne ta det på segIkke noe i veien for å lage en slik, siden lykkeliten ikke helt er sånn aktiv for tiden
Ikke aktuelt for meg i januar eller februar tenker jeg.Ja noen må gjerne ta det på seg![]()
Kos dere!Da var det mat![]()
Mett noKos dere!![]()
Som alltidSå bra!var det godt?
![]()
Spist way too much i dag jeg ogSom alltid
Sitter og småspiser på restene av tilbehøret...
Kommer til å sprekke i kveld
Kose mat etter lasagnen?Spist way too much i dag jeg og![]()
Kakao, nøtter og fruktKose mat etter lasagnen?
Det blir det ikke plass til i magen min nå.Kakao, nøtter og frukt![]()
Hørtes veldig godt ut daGrønnsaker går ikke like lett, men får det i dem.
I dag serverte jeg den (foruten grønnsaker) torskefileer med salt, pepper, litt lime skall og sitron olje som jeg bakte i ovnen. Fisken var borte før jeg fikk snudd meg![]()
Er veldig godt, og det beste med det er 5 minutter forberedelse, 15 minutter i ovnen og så ferdigHørtes veldig godt ut da![]()
Sitter og ser på opptak av s.h.i.l.e.d jegGod kveld damer. Kommet hjem fra besøk og sett på hver gang vi møtes
. Liker den serien
![]()
MorroSitter og ser på opptak av s.h.i.l.e.d jeg
I morgen har jeg ingen planer.Morro. Her blir det snart natta
. Planer i morgen?
Ingen planer foreløpig.Morro. Her blir det snart natta
. Planer i morgen?
Må vaske litt klær, og dra på skogstur med svigerfamilienI morgen har jeg ingen planer.
Hva med deg?
Deilig det åIngen planer foreløpig.
Tar det litt som det kommer