Felles skravle 2015

Uff da:(. Skjønner det så godt❤️. Nå har vi prøvd over 2 år, eller begynte med EL testing og temping etter MA i juni.. Jeg trenger også å gå ned, med tanke på å søke ivf.. Må hvert fall ned 8 kilo, kanskje mer.. Så i morgen er det løpetime på ELIXIA.. Håper det klaffer for oss snart:)
Håper jeg også, selv om jeg tviler det blir i 2015 nå... greier ikke gå ned så fort.

Vi får motivere hverandre til å gå ned:). Fortsatt 3 mnd igjen til å få i 2015❤️. Vi skal klare det❤️❤️. Trener du på treningssenter?
Nei... har vært støttemedlem i flere år nå ;) så nå har jeg sakt opp medlemskapet. Må komme meg ut... gå turer, jogge, topp turer og se om jeg finner på noen lure styrke øvelser jeg kan gjøre hjemme.

Jeg har ikke noe støttemedlemsskap å si opp

Dvs, jeg har et halvtårskort på svømmehallen, delvis sponset av jobb, men det kan jeg for det første ikke si opp, og for det andre så bruker jeg det jo. Det skal bli godt å komme igang igjen, men med ikm på tirsdag, og ikke funnet den der pokkers menskoppen, så blir det ikke så aktuelt å svømme på tirsdag antar jeg. Fra neste uke, skal jeg igang igjen ettter julepausen.

Det er litt lov til å kose seg på fredag vel?:D
Selfølgelig. Kommer til å kose meg i helgen her også. Blir ikke ha noen form for nei mat og ja mat, men kommer til å begrense mengden. Kutte ned på brus og godterier til helgene. Har jo ikke bruk for det, men må jo kunne ha noe godt innimellom. :)

Back
Topp