Den er ikke på NetFlix.Kun sett et par episoder. Men kpm aldri inn i den. Men tror den er på netflix?
Hallo, det er Mervel, man kan da ikke gå glipp av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er ikke på NetFlix.Kun sett et par episoder. Men kpm aldri inn i den. Men tror den er på netflix?
Ok, trodde du hadde prøvd lenger.Nei. Har bare prøvet siden mai/juni. Så begynner vel å bli på tide å bestille time til fastlegen om man skal få time i den tiden. Har ca 1,5 mnd ventetid for å få time til henne...
Håper jeg også, selv om jeg tviler det blir i 2015 nå... greier ikke gå ned så fort.Uff da. Skjønner det så godt
. Nå har vi prøvd over 2 år, eller begynte med EL testing og temping etter MA i juni.. Jeg trenger også å gå ned, med tanke på å søke ivf.. Må hvert fall ned 8 kilo, kanskje mer.. Så i morgen er det løpetime på ELIXIA.. Håper det klaffer for oss snart
![]()
Vi har den på amrikansk. Mener jeg har sett denDen er ikke på NetFlix.
Hallo, det er Mervel, man kan da ikke gå glipp av det![]()
Vi får motivere hverandre til å gå nedHåper jeg også, selv om jeg tviler det blir i 2015 nå... greier ikke gå ned så fort.
Det vet jeg.Ok, trodde du hadde prøvd lenger.
Tror ikke man får utredning før man har prøvd et år
Er 2 sesongen som begynte på viasat 4 i dag.Vis vedlegget 97084
Kun sesong 1
Nei... har vært støttemedlem i flere år nåVi får motivere hverandre til å gå ned. Fortsatt 3 mnd igjen til å få i 2015
. Vi skal klare det
. Trener du på treningssenter?
Skal se ferdig sesong 2 + se sesong 3 av revenge først i allefallDa er det vel bare for deg å starte da.
Kos deg![]()
Ja, det er bra det daNei... har vært støttemedlem i flere år nåså nå har jeg sakt opp medlemskapet. Må komme meg ut... gå turer, jogge, topp turer og se om jeg finner på noen lure styrke øvelser jeg kan gjøre hjemme.
Har også et støttemedlemskap jeg skal si oppNei... har vært støttemedlem i flere år nåså nå har jeg sakt opp medlemskapet. Må komme meg ut... gå turer, jogge, topp turer og se om jeg finner på noen lure styrke øvelser jeg kan gjøre hjemme.
Selvfølgelig.Det er litt lov til å kose seg på fredag vel?![]()
Det er litt lov til å kose seg på fredag vel?![]()
Greit å være støttemedlem men blir dyrt i lengden :/Har også et støttemedlemskap jeg skal si opp
Selfølgelig. Kommer til å kose meg i helgen her også. Blir ikke ha noen form for nei mat og ja mat, men kommer til å begrense mengden. Kutte ned på brus og godterier til helgene. Har jo ikke bruk for det, men må jo kunne ha noe godt innimellom.Det er litt lov til å kose seg på fredag vel?![]()