Felles skravle 2015

Jeg hadde tenkt meg en dusj jeg. Mannen og svigermor nedstemte ideen pga lyn????

Tenn lys først så du ser noe om den går:)
Lyset er jeg ikke redd.

De påstår at vann leder strøm (det gjør det jo, da) så det er farlig.

Galskap, mener jeg. At strømmen kommer er til å gå er ikke utenkelig. At det skulle være FARLIG å dusje derimot??

Lyset er jeg ikke redd.

Galskap, mener jeg. At strømmen kommer er til å gå er ikke utenkelig. At det skulle være FARLIG å dusje derimot??
Poenget er dersom lynet slår ned i en vannledning kan det lede hjem til dere og ut av dusjen

Lyset er jeg ikke redd.

Jeg har dusjet når strømmen har gått et par ganger faktisk

Syns jeg hørtes fornuftig ut.
Hadde ventet
Men det slutter ikke i kveld, det skjønner jeg jo. Det er uvær.

Og i morgen skal vi besøke slekta til mannen og jeg hadde lyst å være ren. Jeg vet slett ikke om været er bedre i morgen, og jeg liker ikke dusje på morgenen, da må jeg reise med vått hår. Også dusjer jeg i varmt vann og liker å legge meg på senga og kjøle meg ned litt før jeg kler på meg.

Jaja, i faren for å bli dusj-strømskadet så får jeg bare la være å dusje da. Jeg har skittent hår og fryser, kjeder meg, det er typisk dusjeaegumenter for meg.

Men det slutter ikke i kveld, det skjønner jeg jo. Det er uvær.

Og i morgen skal vi besøke slekta til mannen og jeg hadde lyst å være ren. Jeg vet slett ikke om været er bedre i morgen, og jeg liker ikke dusje på morgenen, da må jeg reise med vått hår. Også dusjer jeg i varmt vann og liker å legge meg på senga og kjøle meg ned litt før jeg kler på meg.

Jaja, i faren for å bli dusj-strømskadet så får jeg bare la være å dusje da. Jeg har skittent hår og fryser, kjeder meg, det er typisk dusjeaegumenter for meg.
Jeg liker og best å dusje på kvelden :)

Tips til ein god kveldsmat?

Jeg liker og best å dusje på kvelden :)
Akkurat nå er det større fare for at vinduene blåser inn, de svarer. Det har vel ikke blinket på ei stund. Jeg fryser i marg og bein her under pleddet mitt, jeg gjør det i slikt vær. En dusj hadde gjort seg.

Back
Topp