Felles skravle 2015

Og jeg tror dessverre den kommer i morgen, 12 dpo som normalt.

Jeg synes jeg så en rosa skygge, men så svak at jeg ikke er sikker.

Andre snakker om svake, rosa skygger på tester, som man håper å se. Jeg snakker om svake, rosa skygger på papiret, som man ikke vil se
Krysser for deg at du ikke ser rosa/rødt i morgen.

Andre snakker om svake, rosa skygger på tester, som man håper å se. Jeg snakker om svake, rosa skygger på papiret, som man ikke vil se
Hvis du syntes du så en svak strek, så er det jo jammen håp om at det kan bety noe. Åh, tenk om det endelig er din tur nå!!!?
Edit: :eek: tror jeg har bommet på hvor vi vil se strek :rolleyes:

Hvis du syntes du så en svak strek, så er det jo jammen håp om at det kan bety noe. Åh, tenk om det endelig er din tur nå!!!?
Ammetåke :P

Streker vil vi se.

Rosa på papiret vil vi ikke se. Det er det jeg ser. Testet har jeg ikke gjort

Det der vil vi ikke høre noe om :(

God morgen. Eller noe sånn.

Nå er jeg litt lei.

Det er fredag, men den store gleden over det kjenner jeg ikke på etter så mange fridager. Det er greit med en forsiktig start da, fra mandag er det fullt kjør. Jeg må avtale med mannen i løpet av dagen når han får oversikt over kalenderen sin på jobb hvem som jobber lenge de ulike dagene.

Og så går vi igang med pp 23 i løpet av neste uke. Vi forsøker noen ganger til, med letrozol en gang til som gyn har sagt. Men jeg vet sannelig ikke hvor lenge vi holder ut. Vi har tross alt to herlige unger. Det er bonusen vi prøver på. Det hadde vært veldig kjekt. Og jeg vil så gjerne. Men hvor lang skal vi gå? Jeg vet ikke enda.

På mobilen trykker jeg bare på de innleggene jeg ønsker å quote.
De blir markert og så trykker jeg på svar pilen.
Har android, vet ikke om det går på iPhone/iPad
Iphone er å få opp den linjen med quote og edit og slik. Tryk på more. Finn multiquote. Så merker man alle man vil quote

Nå er jeg litt lei.

Det er fredag, men den store gleden over det kjenner jeg ikke på etter så mange fridager. Det er greit med en forsiktig start da, fra mandag er det fullt kjør. Jeg må avtale med mannen i løpet av dagen når han får oversikt over kalenderen sin på jobb hvem som jobber lenge de ulike dagene.

Og så går vi igang med pp 23 i løpet av neste uke. Vi forsøker noen ganger til, med letrozol en gang til som gyn har sagt. Men jeg vet sannelig ikke hvor lenge vi holder ut. Vi har tross alt to herlige unger. Det er bonusen vi prøver på. Det hadde vært veldig kjekt. Og jeg vil så gjerne. Men hvor lang skal vi gå? Jeg vet ikke enda.
Uff ikke denne gangen heller?:( jeg så håpte så veldig for deg:(

Uff ikke denne gangen heller?:( jeg så håpte så veldig for deg:(
Det er nok ikke grunn til å håpe før jeg har kommet til 12 dpo med høy temperatur og ingen spor av blod.

Som vanlig fikk jeg altså tempfall og spotting i dag, så da er alt som det vanlige og jeg er ikke gravid.

Nå er jeg litt lei.

Off :-( kjenner til skuffelsen!! :-( håper det klaffer neste måned! Hold ut!

Back
Topp