Det satser vi påTakk. Morro å vinne
. Håper vi er heldige å få brukt den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det satser vi påTakk. Morro å vinne
. Håper vi er heldige å få brukt den
![]()
Krysser alt jeg har for degDa er det snart besøk her igjen, og huset er ryddet. Det ble senere enn jeg hadde tenkt, så vi får se hva det blir.
Jeg blør fortsatt ikke, det er bare 11 dpo så ikke noe rart, men jeg håper jo det varer...
Takk, jeg er spent, kjenner jeg.Krysser alt jeg har for deg![]()
JaDet satser vi på
Når skal du teste?Takk, jeg er spent, kjenner jeg.
Misunnelig.Jeg vant Tuva pysjen![]()
Jeg og tar det som det kommer jeg ogMisunnelig.
Den har jeg veldig lyst på.
Elsker Lilleba sine klær.
Gratulerer så mye.
Vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre, men den vuggen over 2.000 så da veldig fin ut.
Vi får se hva jeg orker og får tid til
Jeg og tar det som det kommer jeg og
Men den var flott ja![]()
Var ikke måletJo, men deg og "tar det som det kommer" betyr godt over 2.000 innlegg...
Etter hva jeg husker skulle du heller ikke prøve på topp 10 i desember
Men dersom vi er flere som ser det an litt, vil vi kanskje få litt mer liv inn hit.
Savner skravlekvelder litt
Det er jo lite til å være deg.Var ikke måletmen way too much spare time skjedde
Men nå er sambo borte og. Så kan hende jeg søker selskap her inne denne mnd og. Hehe
Men 2000 er ikke så mye, skal klare det tror jeg![]()
Den er veldig fin, den pysjenMisunnelig.
Den har jeg veldig lyst på.
Elsker Lilleba sine klær.
Gratulerer så mye.
Vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre, men den vuggen over 2.000 så da veldig fin ut.
Vi får se hva jeg orker og får tid til
Jo, men i november var det egentlig veldig stille her inne, så da var det flere som slet.Den er veldig fin, den pysjen.
Vuggen var kjempe fin, men spørs om jeg kommer til å få 2000. Slet med å få 1200 i nov
. He he
Et par skravlekvelder gjør susen!Det er jo lite til å være deg.
Blir det liv her er det ikke noe problem.
Forblir det still blir det verre for meg.
Nope- dusja og tatt på en kjole- en bragd i seg selv tihiPlaner for første dagen i 2015 damer?
Vel, vi er godt i gang nå, hva med bare å fortsette litt og få en god start?Et par skravlekvelder gjør susen!![]()
Nope- dusja og tatt på en kjole- en bragd i seg selv tihirydda kjøkkenet, mannen lager middag, jeg strikker og ser en film på tv med poden. Avslappende
![]()
Oi, så spennendeDa er det snart besøk her igjen, og huset er ryddet. Det ble senere enn jeg hadde tenkt, så vi får se hva det blir.
Jeg blør fortsatt ikke, det er bare 11 dpo så ikke noe rart, men jeg håper jo det varer...
Usj da, hvordan er migrenen nå da?Har ikke gjort noe i dag.
Våknet med migrene i morges og dagen ble deretter.
Den er tilstede, men ikke så ille den var før i dag.Usj da, hvordan er migrenen nå da?