Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringTett i nesa, hodepine... er ikke så morro med besøk da. Blir kvalm av denne matosen... ikke min dag i dag. Håper dere får en bedre nyttårsaftengodt nytt år på forskudd
![]()
Jeg tror jeg skal begynne planleggingen nå om en bedre løsning neste år.God morgen og godt nytt år! Synd at mange kjedet seg! Vi var på fest med venmer og koste oss masse!
Høres ut som en god planJeg tror jeg skal begynne planleggingen nå om en bedre løsning neste år.
Det rett og slett funket ikke meg meg som er vant til at dette er en festdag (ikke fyllefest, jeg drikker ikke og feirer med ungene) og være sammen med folk som synes pc og mobil er en fin løsning, uten at jeg har planlagt noe som blir mer gøy.
Jeg må rett og slett ta ansvar for det gøye selv. Det skal jeg gjøre når vi går inn i 2016!
God morgon og riktig godt nytt år allehåpar de hadde ei flott nyttårsaften i går, og at starten på det nye året blir fantastisk
![]()
God morgen, ja.
God morgen og godt nytt år! Synd at mange kjedet seg! Vi var på fest med venmer og koste oss masse!
God morgenPlaner for første dagen i 2015 damer?
Ingen store planer.. regner ute og er gråvær.. rydde litt og kose oss sammen tenker jegGod morgen. Her er jeg heldig at gutta lager deilig frokost
. Blir nok litt rydding på rommet og stuen til lille gutt etter gjester i går
. Kanskje vi tar bort jule treet også
. Deres plan i dag?
![]()
Jeg pakket bort julepynt i går. Men blir nok litt rydding her og. Men litt senere.. Lat nåGod morgen. Her er jeg heldig at gutta lager deilig frokost
. Blir nok litt rydding på rommet og stuen til lille gutt etter gjester i går
. Kanskje vi tar bort jule treet også
. Deres plan i dag?
![]()
Venter nr 3 jeg, så godt kjent med panikkryddingenBare vent til du får barn
Da blir det mye verre..
Julepynten er borte her også, litt deiligJeg pakket bort julepynt i går. Men blir nok litt rydding her og. Men litt senere.. Lat nå![]()
Ingen store planer.. regner ute og er gråvær.. rydde litt og kose oss sammen tenker jegkanskje gå en tur litt senere og pakke litt til vi reiser på hytta imorra ;-) mulig mannen må jobbe formiddagen imorra..
Deilig å slappe av littJeg pakket bort julepynt i går. Men blir nok litt rydding her og. Men litt senere.. Lat nå![]()
Beklager, hadde fått det for meg at det var første du ventet..Venter nr 3 jeg, så godt kjent med panikkryddingenbare sitter å håper på at ingen flytter på sofaen/stolen når de er her
![]()
Hehe, hadde det vært nr 1 så hadde jeg ikke vært introdusert for panikk rydding endaBeklager, hadde fått det for meg at det var første du ventet..
Vi har vært på hytta, nå har besøket reist og vi pakker ned jula her oppe og skal vaske og rydde. Så bærer det hjem- 4 timer i bilenPlaner for første dagen i 2015 damer?