Felles skravle 2015

Uff:/ men jeg skjønner deg godt.
Jeg er likedan selv. Må alltid panikkrydde før besøk
Er nesten godt å høre det ikke bare er meg :)
Syns ikke det bestandig er like lett med 2 barn, full jobb, bekkenløsning og gravid.

Dagene er så mye bedre her nå etter den 40% sykemeldingen:)
Skal til legen på tirsdag, vet ikke helt hva jeg ønsker, men vil nok ikke klare meg ut svangerskapet uten sykemelding.
Fungerte ikke noe særlig på jobb i går da jeg bare fikk vondt av å sitte å jobb.
Men har liksom ikke lyst til å sykemelde meg heller, trives veldig på jobben....

Skal til legen på tirsdag, vet ikke helt hva jeg ønsker, men vil nok ikke klare meg ut svangerskapet uten sykemelding.
Fungerte ikke noe særlig på jobb i går da jeg bare fikk vondt av å sitte å jobb.
Men har liksom ikke lyst til å sykemelde meg heller, trives veldig på jobben....
Skjønner jeg:) men jeg tenker det er bedre med en lavere sykmeldings% enn å gå på en smell:)

Panikkrydding er velkjent..

Tett i nesa, hodepine... er ikke så morro med besøk da. Blir kvalm av denne matosen... ikke min dag i dag. Håper dere får en bedre nyttårsaften :) godt nytt år på forskudd :D

Høygravid med alt av plager - og hverken bekymret for rydding eller panikkrydding. I år ble det jul og nyttår uten det store rydde/vaske/bake/koke/ altmulig-orgiet :p

Hvordan er nyttårsaften, folkens?

(her er den dønn kjedelig)

Samme her. Gørr. Kjedligste nyttårsaften ever!
Denne er på mange måter lik andre jeg har feiret hos svigers. Min familie ser på dette som en festdag, høytid og kos. Ikke hver sin pc / mobil og vente på at det skal bli midtnatt...

Hvordan er nyttårsaften, folkens?

(her er den dønn kjedelig)
Slapper av og koser meg.
Spist noe nydelig kylling sammen med mannen og først sett på "grusomme jeg", og så andre episode i "Tin man" på Netflix.
Skal snart til å vekke eldsten slik at han kan få være med ut rundt midnatt.

Ellers så er det full turnoppvisning i magen

Back
Topp