Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her forsvinner den nok neste helgHer blir nok julepynten tatt bort i løpet av helga, så den er borte til vi begynner på jobb igjen
Har du mye pynt oppe?Her forsvinner den nok neste helg
Ved tanke på at vi lå utslått med omgangssjuke på pynte dagen har vi oppe langt mindre enn til vanligHar du mye pynt oppe?
Uff da, stemmer det. Er dere bra igjen alle sammen nå?Ved tanke på at vi lå utslått med omgangssjuke på pynte dagen har vi oppe langt mindre enn til vanlig
Vi er friske igjen nå, ja.Uff da, stemmer det. Er dere bra igjen alle sammen nå?
God morgem alle sammen![]()
God morgenGod morgen. Det fine med besøk er at våkne unger går for å finne bestemor. Det dumme er at jeg ikke klarer sove mer nå
Jeg måtte opp og på jobb til 08:45. Hadde virkelig ikke lyst å stå opp i dagtidlig nei. Håpe jeg sover like godt i morgen når jeg kan sove lengeGod morgen. Dumt at du ikke får sovet mer Sara
. Her ligger vi fortsatt i senga, men må stå opp straks
![]()
Uff. God bedring!God morgen. Her bestemte frøkena at det var morgen kl 7. Har en hodepine fra en annen verden. Sitter å venter på at paraceten skal fungere![]()
Må lage kalkun å passe frøkena... ikke helt i form til det, men håper paraceten setter inn snartUff. God bedring!
Planer for dagen da?![]()
Mm kalkun!Må lage kalkun å passe frøkena... ikke helt i form til det, men håper paraceten setter inn snart
Fløtesaus, svisker, poteter/ris og waldorfsalat. Ikke noe fancy fancyvmen godtMm kalkun!hva bruker du til?
Hørtes veldig godt utFløtesaus, svisker, poteter/ris og waldorfsalat. Ikke noe fancy fancyvmen godt
Nei, det skjønner jegJeg måtte opp og på jobb til 08:45. Hadde virkelig ikke lyst å stå opp i dagtidlig nei. Håpe jeg sover like godt i morgen når jeg kan sove lenge![]()
Håper jeg og. Men er nok typisk at jeg ikke får detNei, det skjønner jeg. Håper du får sovet lenge i morgen
![]()
Blir helt sikkert noe godtHørtes veldig godt ut
Jeg skal bort på middag så er faktisk ikke helt sikker på hva det blir![]()