Vi er kommet til åndalsnes.. skikkelig kjipt med regn! :-(Hjemme nå. 2-3 grader og rein. Masse sørpe! Sunnmørsk vinter ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er kommet til åndalsnes.. skikkelig kjipt med regn! :-(Hjemme nå. 2-3 grader og rein. Masse sørpe! Sunnmørsk vinter ja!
Var der vi møtte regnet vi og :/Vi er kommet til åndalsnes.. skikkelig kjipt med regn! :-(
Hehe.. her har vi skifta lyspære på bilen og kjører for å rekke fergaVar der vi møtte regnet vi og :/
Ble essoburger på åndalsnes![]()
Heldige dere da. Men sikkert like greit det ikke ble sendt med julekaker. Spist så sykt mye i julenHehe.. her har vi skifta lyspære på bilen og kjører for å rekke fergamamma sendte med oss både niste og julekaker til bilturen
![]()
Ja, jeg og.. får skjerpe meg når jeg kommer hjemHeldige dere da. Men sikkert like greit det ikke ble sendt med julekaker. Spist så sykt mye i julen![]()
Ja man skal jo detJa, jeg og.. får skjerpe meg når jeg kommer hjemman skal jo kose seg i jula da!
Hehe.. sant så sant.. tenker bare at jeg får ta det etter fødselJa man skal jo detmen likevel
![]()
Ja, blir en jobb å gjøre der. Opp mer enn 15kg nåHehe.. sant så sant.. tenker bare at jeg får ta det etter fødsel![]()
Skjønner.. 7 kg her.. men har ikke termin før i april da..Ja, blir en jobb å gjøre der. Opp mer enn 15kg nå![]()
62 dager igjen på meg! Ca 9 uker.Skjønner.. 7 kg her.. men har ikke termin før i april da..
Oi! Tiden går fort.. 102 dager igjen her62 dager igjen på meg! Ca 9 uker.
Plutselig er du der du ogOi! Tiden går fort.. 102 dager igjen her
Hvordan er følelsen din denne pp' n da?Trøtt og sliten i dag
8 dpo, tatt progesteronprøve hos gyn. Svar neste år.
Jada.. litt surealistisk bare!Plutselig er du der du og![]()
fraværende, rett og slett.Hvordan er følelsen din denne pp' n da?![]()
Handler aldri fyrverkeri - ser på fellesfyrverkeri viI dag har jeg vært på mamma shopping+ fyrverkeri da
![]()
Må ha littHandler aldri fyrverkeri - ser på fellesfyrverkeri vi![]()
Ser ikke noe felles her, så vi må ha eget om det skal bli.Handler aldri fyrverkeri - ser på fellesfyrverkeri vi![]()