Lillefrø15
Forumet er livet
Veldig kjekk turSelv om det er endel vondt og jeg må gå sakte, er det godt å komme seg ut en tur
![]()
Ja, deilig å komme seg ut
DeiligSelskap hos mamma og spise kalvesteik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig kjekk turSelv om det er endel vondt og jeg må gå sakte, er det godt å komme seg ut en tur
![]()
DeiligSelskap hos mamma og spise kalvesteik![]()
Så gå å legg deg litt.Hjelpes! Syyyykt trøtt i dag![]()
Ligge på sofaen. Får meg ikke til å gå å legge meg når vi er på besøkSå gå å legg deg litt.
Jeg er også ekstremt trøtt, og duppet litt av i bilen hjem
Det hjelper litt å ligge på sofaen ogsåLigge på sofaen. Får meg ikke til å gå å legge meg når vi er på besøk![]()
Kan skravle jegIngen som skravler i kveld?
Litt sent nåKan skravle jeg, hva gjør du i kveld?
Hun skravler åpenbart ikke? ;-)Kan skravle jeg, hva gjør du i kveld?
Ble for lang tid til å vente på svar, så jeg begynte å spille Farmville 2Hun skravler åpenbart ikke? ;-)
God natt daLitt sent nå
Skal til å legge meg, og så denne litt sent..
Sikkert like greitBle for lang tid til å vente på svar, så jeg begynte å spille Farmville 2![]()
Snart natt her også antar jeg.Sånn skjer. Natta her nå
![]()
Blir snart natta her ogSnart natt her også antar jeg.
God morgen! Greit å få gjort unna noen ærend da! Vi skal kjøre hjemover idag.. blir vel en 7 timer i bil iaf..Og så er det morgen.
Jeg har ferie, utover å se etter mail det står haster på en gang i løpet av dagen.
Jeg skal bytte noen julegaver, og få tatt progesteronprøve hos gyn. Mamma passer ungene, for at jeg skal slippe å dra dem på moa i dag. Det kunne jeg gjort, men ikke til gyn...
Akkurat den delen savner jeg ikke.God morgen! Greit å få gjort unna noen ærend da! Vi skal kjøre hjemover idag.. blir vel en 7 timer i bil iaf..
skjønner.. vi må nesten se familien til julAkkurat den delen savner jeg ikke.
Dette er andre året vi er hjemme i jula. Disse 7-8-9 timers kjøreturene er ikke lenger enn del av jula vår. Vi gjør det på sommeren, men da er det i det minste ikke glatt