Felles skravle 2015

Ja da slepper man ikke unna. Bra det var lite folk da:)

Her får jeg ikke lenger ta medisinene mine pga mageboeren.. Egentlig greit, savner ikke apotekkø - og billig var det heller ikke. Målet er å klare å la være å begynne på igjen med dem:)
Jeg derimot er litt motsatt.
Jeg bruker medisiner på grunn av huleboeren.
Bruker ikke de medisinene ellers...

hehe ja det er ikke noe behagelig når hun gjør det ! ;)
Men jeg er også litt skeptisk til at den informasjonen kommer ut til gravide.
De skriver at 56 - 89 % av fødende kvinner får denne streken etter de undersøkelsene som er gjort.
Dersom gravide begynner å se etter den selv som tegn på om fødselen er ordentlig i gang eller ikke, hvor mange vil komme for sent til sykehuset siden de rett og slett ikke får den?

Men jeg er også litt skeptisk til at den informasjonen kommer ut til gravide.
De skriver at 56 - 89 % av fødende kvinner får denne streken etter de undersøkelsene som er gjort.
Dersom gravide begynner å se etter den selv som tegn på om fødselen er ordentlig i gang eller ikke, hvor mange vil komme for sent til sykehuset siden de rett og slett ikke får den?
Neida jeg tror de fleste tar det med en klype salt ! dessuten jeg var ikke i tvil sist min fødsel var skikkelig igang .. vannet kom som en foss og riene kom rett etterpå ingen tvil ;) jeg ble dog litt bekmyra nå.. vil ikke føde nå er fremdeles 7 uker til termin.. kan ikke akuratt ringe føden og si .. hallo unskyld men jeg har fått denne streken fra rumpen som det står noen fødende får ved fødsel kan dere sjekke meg ?? haha uff ;) :P

• Liker
Reactions: EJ
Levert brillene til farmor til reprasjon, byttet noen gaver, kjøpt bursdagsgave, handlet for farmor, kjørt ut med varer,:). Hva gjør du i kveld?:)
Er på familiebesøk 3,5t unna hjemme. Blir her til mandag. Planen var egentlig å kjøre opp igjen i morgen kveld, men blir til mandags morgen siden jeg har fri fra jobb:)

Back
Topp