trygt plassert i sofaen under pleddet her nå.Ja, nå er jeg kommet hjemda titter jeg innom
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trygt plassert i sofaen under pleddet her nå.Ja, nå er jeg kommet hjemda titter jeg innom
![]()
Under pledd med netflix på tvntrygt plassert i sofaen under pleddet her nå.
Det hørtes koselig ut. Snill du erNå er endelig sofaen inntatt her. Vært hos min farmor i 6 timer med lille gutt, han passer på oldemor mens jeg ordnet
. Vasket leiligheten hennes, hang opp klær, bakte 2 brød, lagde middag og spiste
. Og fikk spilt litt også
. God gjerning 2 juledag
![]()
Nærmer seg her oglurer på om det er leggetid jeg...
Må være snill med farmorDet hørtes koselig ut. Snill du er![]()
God morgen! Skal en tur på butikken, før bare kos på hytta med familienGod morgen. Her er det litt snø på bakken og 14 minus... Planer i dag?
Koselig daGod morgen! Skal en tur på butikken, før bare kos på hytta med familienmulig jeg prøver meg på ny langrennstur (men mye vondt igår, så får se hvordan dagen blir).. du da?
God morgen. Her er det litt snø på bakken og 14 minus... Planer i dag?
God morgen! Skal en tur på butikken, før bare kos på hytta med familienmulig jeg prøver meg på ny langrennstur (men mye vondt igår, så får se hvordan dagen blir).. du da?
God morgen - sovet lenge i dag - deiligGod morgen.
Her er frokosten akkurat over, vi må bli enige om meny med tilbehør så vi kan lage handleliste, en av oss drar og handler og den andre blir hjemme med ungene. Vi må frigjøre to sofaer med tilhørende bord fra julegaver, gulvet fra Lego og playmo, også julegaver, og utvide bordet med en plate, derved stryke den store duken, den ene vi har som går til bordet i full lengde. Slik det står nå dekker vi til 10, men vi blir 11 så vi må ha den ekstra plata.
Avtale litt med de som kommer, muligens låne en tripptrapp eller to, vi får se.
Og en tur ut for å gå på ski, for det vil ungene. Vi snakker bare om å gå her utenfor huset altså, ikke på fjelltur. Det har vi slett ikke tid til i dag.
Høres ut som en koselig dagKoselig da. Dumt at du fikk vondt
. Jeg skal bytte noen gaver, kjøpe bursdagsgave, handle til farmor, kjøre ut med varer til henne og i bursdag til tanteungen etterpå
![]()
Høres bra utGod morgen - sovet lenge i dag - deilig
Vi skal på kjøretur til der sambo er fra i dagblir til i morgen
Nei det er det ikke, men så er det ikke alle som har besøk hele julen daEr ikke bestandig like lett dersom man er på besøk, eller har besøk
God tur, kjør forsiktig.God morgen - sovet lenge i dag - deilig
Vi skal på kjøretur til der sambo er fra i dagblir til i morgen
3,5 timer caGod tur, kjør forsiktig.
Er det langt?
3,5 timer..3,5 timer ca1 t unnagjort nå
![]()
Det går bra så langt. Gått 2t nå. Men kjenner det i ryggen mer enn vanlih3,5 timer..
Det tror jeg, jeg hadde krepert av..
Jeg har begynt å få vanvittig vondt i ryggen av å bare kjøre en 1/2 - 1 time.Det går bra så langt. Gått 2t nå. Men kjenner det i ryggen mer enn vanlih