Vil velikke si det har med hormoner å gjøre ..!TakkGår bra
Bare hormoner som går helt av styr tenker jeg. Er jo vant til det så kan jo ikke bli sjokkert akkurat. Må bare slutte å ha så store forventninger. Blir bare skuffet!
Hjelper å få det ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil velikke si det har med hormoner å gjøre ..!TakkGår bra
Bare hormoner som går helt av styr tenker jeg. Er jo vant til det så kan jo ikke bli sjokkert akkurat. Må bare slutte å ha så store forventninger. Blir bare skuffet!
Hjelper å få det ut![]()
God blanding kanskje.Vil velikke si det har med hormoner å gjøre ..!
Å jaHan la seg jo sent også, så det er i grunn ikke så rart at han sover lenge.Hadde han vært i seng til normal tid kl 20 hadde han nok vært oppe nå
Uff daForbannede hormoner. Ville jo bare ha koselig julefrokost. Sambo ville ha grøt, og jeg sto og ordnet i en evighet (ikke hurtiggrøtris) han nekter å stå opp, måtte trues opp til slitt. Sitter sur på sofaen å spiser frokost. Sover seg gjennom askepott siden han var oppe til 3-4 i natt..
Jeg sitter på badet og gråter fordi det ikke ble noe koselig. Hvorfor skal ha være så egoistisk? Hvorfor vil han ikke være oppe sammen med meg men sove når jeg er oppe og være oppe når jeg sover?
Ikke gidder han bry seg med at jeg er lei meg. Han satt på en serie på tv..
Forbanna god jul altså!
Travleste etter kvalme denne luktesansen altsåSykt å denne luktesansen holder på når man er gravid.
Her skal jeg til å fylle denne anden vi skal ha i kveld med epler og svisker.
Den må bare skylles inni først, og jeg slår på vannet.
Lukten som kommer opp, den er aldeles nydelig...
For å si det slik den ble ekstremt godt skylt i år.
Har da aldri luktet så god før![]()
Har alltid syns det lukter godt, bare ikke så ekstremt..Travleste etter kvalme denne luktesansen altsåhehe. Heldigvis har det roet seg. Var helt ekstremt i starten
Det gjør det, det gjør bare vondt.Uff da Sara,håper det går bra
Har dere kommet i mål? Blir det jul i år også? Håper dere koser dere så godt dere kan.Den er mye bedre, takk.
Men ryggen (hvor det også satte seg) er fremdeles er h***.
Fikk overraskende nok klart å rydde, støvsuge og satt opp juletreet i går kveld
Nå skal det bare pyntes
Forbannede hormoner. Ville jo bare ha koselig julefrokost. Sambo ville ha grøt, og jeg sto og ordnet i en evighet (ikke hurtiggrøtris) han nekter å stå opp, måtte trues opp til slitt. Sitter sur på sofaen å spiser frokost. Sover seg gjennom askepott siden han var oppe til 3-4 i natt..
Jeg sitter på badet og gråter fordi det ikke ble noe koselig. Hvorfor skal ha være så egoistisk? Hvorfor vil han ikke være oppe sammen med meg men sove når jeg er oppe og være oppe når jeg sover?
Ikke gidder han bry seg med at jeg er lei meg. Han satt på en serie på tv..
Forbanna god jul altså!
Det gjorde vi.Har dere kommet i mål? Blir det jul i år også? Håper dere koser dere så godt dere kan.
Så braDet gjorde vi.
Jeg og ungene pynter treet i morges.
Det ble julemiddag, dessert, småkaker og gaver.
Alt som det skal være![]()
Ikke når det er fare for at vi fremdeles er smittsomme.Så braSvigermor da? Kom hun?
Jaja... Jul ble det likevelIkke når det er fare for at vi fremdeles er smittsomme.
Kanskje slemt å si det, men det er helt greit for meg at hun ikke kom...Jaja... Jul ble det likevel![]()