Felles skravle 2015

Forbannede hormoner. Ville jo bare ha koselig julefrokost. Sambo ville ha grøt, og jeg sto og ordnet i en evighet (ikke hurtiggrøtris) han nekter å stå opp, måtte trues opp til slitt. Sitter sur på sofaen å spiser frokost. Sover seg gjennom askepott siden han var oppe til 3-4 i natt..

Jeg sitter på badet og gråter fordi det ikke ble noe koselig. Hvorfor skal ha være så egoistisk? Hvorfor vil han ikke være oppe sammen med meg men sove når jeg er oppe og være oppe når jeg sover?

Ikke gidder han bry seg med at jeg er lei meg. Han satt på en serie på tv..

Forbanna god jul altså!
Uff da:(. God klem og god jul til deg❤️

Sykt å denne luktesansen holder på når man er gravid.
Her skal jeg til å fylle denne anden vi skal ha i kveld med epler og svisker.
Den må bare skylles inni først, og jeg slår på vannet.

Lukten som kommer opp, den er aldeles nydelig...
For å si det slik den ble ekstremt godt skylt i år.
Har da aldri luktet så god før :P

Sykt å denne luktesansen holder på når man er gravid.
Her skal jeg til å fylle denne anden vi skal ha i kveld med epler og svisker.
Den må bare skylles inni først, og jeg slår på vannet.

Lukten som kommer opp, den er aldeles nydelig...
For å si det slik den ble ekstremt godt skylt i år.
Har da aldri luktet så god før :P
Travleste etter kvalme denne luktesansen altså :p hehe. Heldigvis har det roet seg. Var helt ekstremt i starten

Man fikk for seg å lage pepperkakehuset mens man venter på middagen.

Man sitter med fingrene under rennende vann med ca en kvadratcentimeter annengrads forbrenning på tuppen av langefingeren etter å ha stukket den i smeltet sukker.

Man fastslår at neste år blir det montert med royal icing, storebror får bare ikke spise der det er limt...

Uff da Sara,håper det går bra
Det gjør det, det gjør bare vondt.

Vi skal ikke ha gjester, mannen kan ordne poteter etterhvert, vi klarer oss.

Et par paracet, og fingeren i vann i kveld så blir det bra etterhvert.

Jeg brant større deler av hånden (fortsatt så lite at det var hjemmebehamdling) i fjor sommer når jeg laget saft, og den huden et blitt helt fin igjen. Jeg lærte en del når guttungen støttet seg på en grill i fjæra en st hans aften.....Han er også helt fin igjen, og hele slekta har nå burnaid i sekken slike dager
(min røde kors fetter hadde da vi trengte.)

Forbannede hormoner. Ville jo bare ha koselig julefrokost. Sambo ville ha grøt, og jeg sto og ordnet i en evighet (ikke hurtiggrøtris) han nekter å stå opp, måtte trues opp til slitt. Sitter sur på sofaen å spiser frokost. Sover seg gjennom askepott siden han var oppe til 3-4 i natt..

Jeg sitter på badet og gråter fordi det ikke ble noe koselig. Hvorfor skal ha være så egoistisk? Hvorfor vil han ikke være oppe sammen med meg men sove når jeg er oppe og være oppe når jeg sover?

Ikke gidder han bry seg med at jeg er lei meg. Han satt på en serie på tv..

Forbanna god jul altså!

Huff - for en utrivelig start på dagen :-( håper stemninga blir bedre til kvelden

Back
Topp