Hihi. Har to du skal finne ut av og du javet du kjønn? En av hver eller to av samme?
Fekk veta på fredag at det er ei jente der inni. Den andre nekta å spre beina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Har to du skal finne ut av og du javet du kjønn? En av hver eller to av samme?
Da krysser jeg fingene for at andre er guttFekk veta på fredag at det er ei jente der inni. Den andre nekta å spre beinaDet "beste" er om den andre er gutt. Da blir me 3 jenter og 3 guttar + eg får brukt A sine kle på nytt
![]()
Da krysser jeg fingene for at andre er guttskal du på fler ul'er eller blir det en overraskelse?
Oj, annenhver uke?Skal på mange ulDen første no er den 12 også blir det annakvar veke etter det
Så får heldigvis mangen sjanser til å sjekke/dobbeltsjekke kjønnet
![]()
Oj, annenhver uke?heldig. Er det ogs twins eller andre grunner?
Heldig du er. Vil å se mini igjen. Lenge sidenReknar med det er pga twinsaEr jo kjekt å sjå dei så ofte
![]()
Heldig du er. Vil å se mini igjen. Lenge siden![]()
30+2 i dagKo langt er du no?
Du da?Ko langt er du no?
Du da?![]()
72 dager igjen. Hurra18+6![]()
Snart ferdig duTida går fort sjølv om det virkar som den går grise sakte
![]()
30+2 i dag![]()
Oi, du var kommet langt...72 dager igjen. Hurra
Går greit fort. Men skulle gjerne gått enda raskere!![]()
Plutselig så var jeg derOi, du var kommet langt...
Er ikke i 3. trimester enda, jeg
God nattNå var det godt å finne senga kjente jeg! God natt damer! Håper dere får sove godt i natt!![]()
28+0 tror jegEr det 27+0 3. trimester begynner?
Tickeren min sier 26+0, gravid app'en 26+2.28+0 tror jeg
Hvilken ulmke er du i nå?
2 uker så er du i tredje trimester du ogTickeren min sier 26+0, gravid app'en 26+2.
Begge sier 100 dager igjen
Det er fult mulig2 uker så er du i tredje trimester du ogdu er ikke så langt bak
kan hende jeg går over og du får litt før. Så kan hende vi må "vente like lenge"
vet aldri