Skal være hjemme, og svigermor kommer på besøkDet blir deilig for degskal du være hjemme på julaften? Her skal vi heldigvis bort så slipper å tenke på å lage mat!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal være hjemme, og svigermor kommer på besøkDet blir deilig for degskal du være hjemme på julaften? Her skal vi heldigvis bort så slipper å tenke på å lage mat!
![]()
Her skal vi hjem til foreldrene mine å feire. 2 gangen på 8 årSkal være hjemme, og svigermor kommer på besøk
Kom hjem med halvparten rett?Husker dere at jeg sendte mannen ut for å handle julemat med handlelist inkludert kart over butikken på i går?
Hvordan tror dere det gikk![]()
Fikk med seg alt faktisk, men feil type and til julaften.Kom hjem med halvparten rett?![]()
Det vil jeg tro blir godt jaHer skal vi hjem til foreldrene mine å feire. 2 gangen på 8 årblir litt godt kjenner jeg.
![]()
Ja, og er jeg heldig denne mnd kan jeg teste positivt på nyttårsaftenDet vil jeg tro blir godt ja
En annen type "nyttårs barn"Ja, og er jeg heldig denne mnd kan jeg teste positivt på nyttårsaften![]()
Så bra daFikk med seg alt faktisk, men feil type and til julaften.
Den han hadde med er alt for liten..
Ingen krise, jeg kjøper bare et par ekstra andebryst i morgen, steker dem og har ved siden av slik at det bli nok mat
God nattGod natt alle![]()
Det hadde vært gøyJa, og er jeg heldig denne mnd kan jeg teste positivt på nyttårsaften![]()
Frokost.God morgen
Planer for dagen?
Du vr ikke planløs i dag heller neiFrokost.
Handle (litt, ikke selve julehandelen)
Rydde plass til juletre
Sette opp juletre
Pynte juletre
Pakke gaver
Gaveutveksling
Sende de julekortene vi ikke leverer i dag
Aldri.Du vr ikke planløs i dag heller nei