Felles skravle 2015

Min gave fra jobb i år gikk til redd barna. Vi fikk velge mellom noen veldedige formål eller et gavekort. Ingen tvil for meg. Enkelt og greit.

Nå ble det ikke ferie for meg i dag likevel, jeg har litt jobb igjen til mandag. Men det er greit, nå er det helg, og mannen kommer hjem om en time, så skal vi kose oss sammen hele familien, rydde, vaske og pynte til jul, juletre og små og store nisser, lys og få det koselig. Fin helg.

Mandag leverer jeg ungene hos mamma, jobber et par timer, drar til gyn for ul, handler mat og de siste gavene til mine nærmeste, og så er det ferie.

Min gave fra jobb i år gikk til redd barna. Vi fikk velge mellom noen veldedige formål eller et gavekort. Ingen tvil for meg. Enkelt og greit.

Nå ble det ikke ferie for meg i dag likevel, jeg har litt jobb igjen til mandag. Men det er greit, nå er det helg, og mannen kommer hjem om en time, så skal vi kose oss sammen hele familien, rydde, vaske og pynte til jul, juletre og små og store nisser, lys og få det koselig. Fin helg.

Mandag leverer jeg ungene hos mamma, jobber et par timer, drar til gyn for ul, handler mat og de siste gavene til mine nærmeste, og så er det ferie.

Det går da fint så lenge det bare er noen timer.. jeg skal på jobb nå snart, så blir det ferie rundt midnatt.. sliten, for har stresset i hele dag for å få alt klart til vi reiser imorgen tidlig, men det går vel..!

Det går da fint så lenge det bare er noen timer.. jeg skal på jobb nå snart, så blir det ferie rundt midnatt.. sliten, for har stresset i hele dag for å få alt klart til vi reiser imorgen tidlig, men det går vel..!
Jeg har ikke tid til mer enn noen timer. Skal vi se.

Fakturere, 15 min, eller 45 om ikke min kollega rakk de som er kommet.
Betale. Halvtime? Opp mot en time, kanskje.
Noen andre småting, et kvarers tid.
Altså to timer, så på tre bør jeg bli ferdig (ting tar alltid lenger tid..)

Hater å være hormonell!!!!!!!!!!!!

Sitter og holder på å begynne å styrtgrine fordi jeg har alt for mye å gjøre igjen til jul, og ser svart på alt.
Alt som heter julestemning har forsvunnet som dugg på sola
Ta det som er viktig, det som er mindre viktig som vask og slikt. Er ikke krise om det ikke er skinnende rent og ryddig overalt:)

Jeg har ikke tid til mer enn noen timer. Skal vi se.

Fakturere, 15 min, eller 45 om ikke min kollega rakk de som er kommet.
Betale. Halvtime? Opp mot en time, kanskje.
Noen andre småting, et kvarers tid.
Altså to timer, så på tre bør jeg bli ferdig (ting tar alltid lenger tid..)
Sant!

Ta det som er viktig, det som er mindre viktig som vask og slikt. Er ikke krise om det ikke er skinnende rent og ryddig overalt:)
Jeg vet det, mannen er for øyeblikket flinkere enn meg siden jeg er helt ødelagt i kroppen.
Har ikke sovet ordentlig på flere netter på grunn av smerter.

Sitter og lager handleliste for de 2 neste ukene.
Trenger å prøve å føle jeg har kontroll

Jeg vet det, mannen er for øyeblikket flinkere enn meg siden jeg er helt ødelagt i kroppen.
Har ikke sovet ordentlig på flere netter på grunn av smerter.

Sitter og lager handleliste for de 2 neste ukene.
Trenger å prøve å føle jeg har kontroll
Liker best å ha full kontroll jeg og:) men er ikke like lett om dagene

Back
Topp