Tja...Synes du peter pan er slem?![]()
Jeg liker ikke noen av dem i voksen alder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja...Synes du peter pan er slem?![]()
Synes du peter pan er slem?![]()
Peter Pan er ikke utelukkende snill nei. Men at kk er det er jeg usikker på, sett for lite på det. Han er ikke snill i "jake og sjørøverne i drømmeland" men det er jo en spinoff
I lige måde.Heisann. Ønsker dere en riktig god jul
Her er det bare idyll. Lilleløva henger på puppen aldri inn på bv lengre, men tenker på dere da vettu hvordan går det med deg? Og bolla i ovnen ?I lige måde.
Hvordan går det med dere?
Her går det bra.Her er det bare idyll. Lilleløva henger på puppen aldri inn på bv lengre, men tenker på dere da vettu hvordan går det med deg? Og bolla i ovnen ?
Deilig med ferie og spennende med testGod morgen.
Fredag.
Siste dag før jeg tar juleferie.
Dag 11 av syklusen, eller test om noen timer (frokost as we speak)
AbsoluttI spinnof'en er KK og PP helt anderledes enn orginalen
Veldig negativ test fortsatt, som ventetDeilig med ferie og spennende med test![]()
Æsj.. :-/ liker ikkeJulegaven fra arbgiver kom nå. En liten kasse røykalaks. Æsj. Og nå lukter kontoret mitt pyton. Blæh
Du kan gi den til meg.Julegaven fra arbgiver kom nå. En liten kasse røykalaks. Æsj. Og nå lukter kontoret mitt pyton. Blæh
Resten av familien spiser det. Men kjedelig ã få en julegave jeg ikke har no glede av. Var mange av kollegene mine som ikke liker det heller. Og de fikk samme i fjorDu kan gi den til meg.
Elsker det![]()
Julegaven fra arbgiver kom nå. En liten kasse røykalaks. Æsj. Og nå lukter kontoret mitt pyton. Blæh
Det kunne vært verre.Resten av familien spiser det. Men kjedelig ã få en julegave jeg ikke har no glede av. Var mange av kollegene mine som ikke liker det heller. Og de fikk samme i fjortydelig at leder er glad i det selv
![]()
Vi får ikke julegave i det hele tattResten av familien spiser det. Men kjedelig ã få en julegave jeg ikke har no glede av. Var mange av kollegene mine som ikke liker det heller. Og de fikk samme i fjortydelig at leder er glad i det selv
![]()
Vi får ikke noe vi hellerVi får ikke julegave i det hele tattmannen får vel spekemat som tidligere.. hehe.. kjipt!
Når jeg åpnet kassen viste det seg det var det og oppi!!Det kunne vært verre.
Det kunne ha vært masse god spekemat du ikke får lov til å spise