Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir visst det!Baby rett før jul!
Termin er 4. Januar. Planlagt KS 13 dager før, altså 22. Desember...Men på app uten signatur, og med litt gullfiskhukommelse, når var det egentlig lille skulle komme? 2015 ja, det blir det jo ikke da, men er det lenge igjen?
Håper han slipper lange dager daJa.
Mannen nå jobbe da 22,23,29,30, men kanskje noe kortere dager
KoseligSiste nytt fra meg...Er på ctg på Ullevål og KS om 6 dager....
4 jan var min egentlige termin før sa. Rart å tenke på at den datoen er så nærme. Men 1 mars er ikke såå langt unna det heller!Termin er 4. Januar. Planlagt KS 13 dager før, altså 22. Desember...
1. Mars er en veldig fin dato, godt spira satt så fort da.4 jan var min egentlige termin før sa. Rart å tenke på at den datoen er så nærme. Men 1 mars er ikke såå langt unna det heller!heldigvis
Ja det var helt utrolig. Hadde aldri trodd det. Satt med pos test igjen et par dager før det var gått en mnd siden sa.1. Mars er en veldig fin dato, godt spira satt så fort da.
Jeg mistet første gangen jeg også, hadde el 14 dager etter første blødningsdag og ble gravid. Termin ble 2 mnd etter første, nøyaktig samme som deg.Ja det var helt utrolig. Hadde aldri trodd det. Satt med pos test igjen et par dager før det var gått en mnd siden sa.
Nektet jo å tro på det, sånn innerst inne, før etter ul i uke 12. Og glede meg klarte jeg ikke før etter oul. Det var liksom for godt til å være sant!
Da er jo alt braTermin er 4. Januar. Planlagt KS 13 dager før, altså 22. Desember...
Så heldige vi har værtJeg mistet første gangen jeg også, hadde el 14 dager etter første blødningsdag og ble gravid. Termin ble 2 mnd etter første, nøyaktig samme som deg.
Ja, vi får håpe det. Får vite mer etter ul... Ctg var ok, bortsett fra kun et minispark iløpet av en time....Da er jo alt bra
Ja, virkelig!Så heldige vi har vært![]()
Et spark på en hel time? Du er på å lite liv-sjekk, eller?Ja, vi får håpe det. Får vite mer etter ul... Ctg var ok, bortsett fra kun et minispark iløpet av en time....
Oi her sparker det jo hele tidenJa, vi får håpe det. Får vite mer etter ul... Ctg var ok, bortsett fra kun et minispark iløpet av en time....
Så braJeg mistet første gangen jeg også, hadde el 14 dager etter første blødningsdag og ble gravid. Termin ble 2 mnd etter første, nøyaktig samme som deg.
Kun ett på en time? Håper du får ul fortJa, vi får håpe det. Får vite mer etter ul... Ctg var ok, bortsett fra kun et minispark iløpet av en time....
Jeg åKun ett på en time? Håper du får ul fort![]()