Felles skravle 2015

Men på app uten signatur, og med litt gullfiskhukommelse, når var det egentlig lille skulle komme? 2015 ja, det blir det jo ikke da, men er det lenge igjen?

Men på app uten signatur, og med litt gullfiskhukommelse, når var det egentlig lille skulle komme? 2015 ja, det blir det jo ikke da, men er det lenge igjen?
Termin er 4. Januar. Planlagt KS 13 dager før, altså 22. Desember...

1. Mars er en veldig fin dato, godt spira satt så fort da.
Ja det var helt utrolig. Hadde aldri trodd det. Satt med pos test igjen et par dager før det var gått en mnd siden sa.

Nektet jo å tro på det, sånn innerst inne, før etter ul i uke 12. Og glede meg klarte jeg ikke før etter oul. Det var liksom for godt til å være sant!

Ja det var helt utrolig. Hadde aldri trodd det. Satt med pos test igjen et par dager før det var gått en mnd siden sa.

Nektet jo å tro på det, sånn innerst inne, før etter ul i uke 12. Og glede meg klarte jeg ikke før etter oul. Det var liksom for godt til å være sant!
Jeg mistet første gangen jeg også, hadde el 14 dager etter første blødningsdag og ble gravid. Termin ble 2 mnd etter første, nøyaktig samme som deg.

Ja, vi får håpe det. Får vite mer etter ul... Ctg var ok, bortsett fra kun et minispark iløpet av en time....
Et spark på en hel time? Du er på å lite liv-sjekk, eller?
Når er ul? husker det som en evighet å vente på den... (da jeg var på lite liv sjekk)

Hei damer :-) hjemme fra jobb, utslitt.. mannen i Finland på jobb og jeg hsr nettopp luftet bikkja..! Sofatid :-) planer for kvelden?

Back
Topp