Felles skravle 2015

Møte? Hvordan da? Min arbeidsgiver viser ikke stor intr.

Men nå gleder jeg meg ikke like mye til permisjon lenger. Dumme jobb
Hva tar dere opp på det møtet? Gir du beskjed om evnt perm uten lønn nå?

Jeg skal ha møte med en fra personalavdelingen og min sjef.
Der tar vi opp når jeg skal ha permisjon, og fyller ut alle skjemaene til NAV.
Hun fra personal har gjort det noen ganger slik at det blir riktig med en gang.
De sender inne alt :)

Med andre ord, det er veldig lett for meg.

Ok, så kjekt da.. eneste jeg har gjort hittil er å gi beskjed om når jeg går ut og hvor lenge jeg har perm+ferie, slik at de kunne lyse ut vikariat.. men mulig jeg skal ha perm uten lønn etterpå, men vil liksom ikke love noe der enda siden vi ikke har bestemt oss..

Vi vil spare en 8-9.000 i måneden på denne refinansieringen, så der var ikke motivasjonen så veldig vanskelig å finne.
Frøkna blir 3 år i morgen, så pakken hennes måtte pakkes inn, da tok jeg noen julegave i samme slengen.
Skal ha møte på jobben angående min permisjon snart, så det måtte også gjøres nå..
Gratulerer til jenta i morgen:)

Heldig du er
Hos oss gjør de ikke noe

Får rett fra nav jeh

Hjemme.

Sliten.

Først jobba jeg til ni.
Så måtte jeg måke frem bilen som var en anelse nedsnødd. Nåja, bare knapt 10 cm vil jeg tro, men vått og tungt.

Så stoppa jeg på butikkne, kjøpte melk og brød, konfekt og gråpapir.

Vel hjemme pakket jeg inn konfekt, la i den ene av de to store kassene, pakket begge kassene i gråpapir, og kjørte på butikken (annen butikk da) og leverte dem inn som to stykk egenemballert pakke under 10 kg. Måtte bære en og en.

Nå har jeg spist kveldsmat, og er rimelig klar for senga, selv om jeg ikke har ryddet spisebordet (som ser ut som en kombinasjon av nissens pakkeverksted på en halvpåart og tegne/lekse/spiseplass på andre halvparten) og slett ikke brettet klær eller vasket noe, som alt sto på programmet for i dag. Det var nå liksom når jeg trodde jeg skulle jobbe til sju det, og og være hjemme før ungene la seg, og altså gjøre de tingene der etterpå.

Men nei, nå er jeg klar for senga kjenner jeg.

Hjemme.

Sliten.

Først jobba jeg til ni.
Så måtte jeg måke frem bilen som var en anelse nedsnødd. Nåja, bare knapt 10 cm vil jeg tro, men vått og tungt.

Vel hjemme pakket jeg inn konfekt, la i den ene av de to store kassene, pakket begge kassene i gråpapir, og kjørte på butikken (annen butikk da) og leverte dem inn som to stykk egenemballert pakke under 10 kg. Måtte bære en og en.

Nå har jeg spist kveldsmat, og er rimelig klar for senga, selv om jeg ikke har ryddet spisebordet (som ser ut som en kombinasjon av nissens pakkeverksted på en halvpåart og tegne/lekse/spiseplass på andre halvparten) og slett ikke brettet klær eller vasket noe, som alt sto på programmet for i dag. Det var nå liksom når jeg trodde jeg skulle jobbe til sju det, og og være hjemme før ungene la seg, og altså gjøre de tingene der etterpå.

Flink du har vært:). Deilig å legge seg nå da:). God natt:)

Hjemme.

Sliten.

Først jobba jeg til ni.

Sov godt med god samvittighet! Jeg har vært hjemme hele dagen og kvelden og eneste jeg har fått gjort er å skjære opp og pakke inn karameller..

God morgen jenter :) ute er det helt hvit med snø :D og jeg å guttungen stikker en tur med toget til Sverige å besøker fetter og kusine til han gleder meg til å kose tante barna mine .. ho ene er bare 5 mnd å jeg blir veldig baby syk :D

God morgen.

Trøtt morgen.

Back
Topp