Felles skravle 2015

Pokker.. tlf gikk i dag i tusen knas og kommer ikke på hvordan jeg skal få logget meg inn på FF ?

Ahh, da må du resette det. Glemt passord. Det er dill

Bra kveld det

Vi vil spare en 8-9.000 i måneden på denne refinansieringen, så der var ikke motivasjonen så veldig vanskelig å finne.
Frøkna blir 3 år i morgen, så pakken hennes måtte pakkes inn, da tok jeg noen julegave i samme slengen.
Skal ha møte på jobben angående min permisjon snart, så det måtte også gjøres nå..

Vi vil spare en 8-9.000 i måneden på denne refinansieringen, så der var ikke motivasjonen så veldig vanskelig å finne.
Frøkna blir 3 år i morgen, så pakken hennes måtte pakkes inn, da tok jeg noen julegave i samme slengen.
Skal ha møte på jobben angående min permisjon snart, så det måtte også gjøres nå..
Møte? Hvordan da? Min arbeidsgiver viser ikke stor intr.

Men nå gleder jeg meg ikke like mye til permisjon lenger. Dumme jobb

Hva tar dere opp på det møtet? Gir du beskjed om evnt perm uten lønn nå?

Back
Topp