Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Brødskive med hvit eller brun ost somregelDeilig. Hva pleier du å spise i lunsjen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brødskive med hvit eller brun ost somregelDeilig. Hva pleier du å spise i lunsjen?
![]()
Blir noen knekkebrød eller salatBrødskive med hvit eller brun ost somregeldu da?
Knekkebrød med hva på?Blir noen knekkebrød eller salat.
Jepp... men har lastet ned app på tlf igjen men kommer ikke på hviket passord og brukernaavn jeg har for å logge innFertilityfriend.com
Ofte makrell i tomatKnekkebrød med hva på?brunost er sååå godt på knekkebrød
Jeg savner fårepølse!Ofte makrell i tomat. Noen ganger brunost
![]()
Du gjør det jaJeg savner fårepølse!
Biff spiser jeg. GjennomstektDu gjør det ja. Ikke noe spes glad i det
. Men jeg kommer til å savne biff
![]()
Jeg er akkurat ferdigKan noen sparke meg utav sofaen? mÅ pakke inn noen gaver..
Jeg var ferdig , men så ble det jo noen til plutselig..Jeg er akkurat ferdig![]()
Bra kveld detEffektiv i kveld
- Samlet dokumentasjon og signert papirene til refinansieringen av boliglånet
- Diskutert fordelingen av permisjonen mellom mannen og meg
- Pakket pakker
Flink du erEffektiv i kveld
- Samlet dokumentasjon og signert papirene til refinansieringen av boliglånet
- Diskutert fordelingen av permisjonen mellom mannen og meg
- Pakket pakker
Bra kveld det
Flink du er![]()
Møte? Hvordan da? Min arbeidsgiver viser ikke stor intr.Vi vil spare en 8-9.000 i måneden på denne refinansieringen, så der var ikke motivasjonen så veldig vanskelig å finne.
Frøkna blir 3 år i morgen, så pakken hennes måtte pakkes inn, da tok jeg noen julegave i samme slengen.
Skal ha møte på jobben angående min permisjon snart, så det måtte også gjøres nå..
Vi vil spare en 8-9.000 i måneden på denne refinansieringen, så der var ikke motivasjonen så veldig vanskelig å finne.
Frøkna blir 3 år i morgen, så pakken hennes måtte pakkes inn, da tok jeg noen julegave i samme slengen.
Skal ha møte på jobben angående min permisjon snart, så det måtte også gjøres nå..