Felles skravle 2015

Var innom føden nå iste etter at det var lite liv i gårkveld og ikke noen ting frem mot kl 2 i dag. Fikk vite at alt var bra og at jeg venter et helt normalt str barn:)
Skummelt.. sikkert vanskelig å vite når man skal ta kontakt.. kjenner masse liv fra lillegutt akkurat nå, men når jeg er i aktivitet kjenner jeg sjeldent noe.. bra at alt sto bra til!

Er så fornøyd med gangen jeg nå, endelig begynner den å bli sånn jeg vil ha den
Så kjekt, våre er grunnleggende ikke helt sånn jeg vil, jeg vet bare ikke helt hva som er feil

Her er pizzaen i ovnen nå, så snart mat. De film med ungene, muligens reisen til julestjernen. Så får vi vel pakke gaver etterpå. Ting faller på plass, der skal bli jul her også, det ser bare ikke helt sånn ut enda.

Skummelt.. sikkert vanskelig å vite når man skal ta kontakt.. kjenner masse liv fra lillegutt akkurat nå, men når jeg er i aktivitet kjenner jeg sjeldent noe.. bra at alt sto bra til!
Benyttet seg av å trene på meg med en sånn turnuslege. Kjenne hvor hodet ligger, mål på forskjellige deler på ul, sjekke forstervann osv. Selv on de visste alt var bra etter sånn belte rundt magen som sjekket hjerteslag og aktivitet

Her er pizzaen i ovnen nå, så snart mat. De film med ungene, muligens reisen til julestjernen. Så får vi vel pakke gaver etterpå. Ting faller på plass, der skal bli jul her også, det ser bare ikke helt sånn ut enda.
Mmmm, hjemmelaget pizza hadde vært godt nå. Men er jo hjemme alene, så ser ikke poenget med Å lage:p

Kjøper dere noen gang blomsterbuketter til dere selv?

Jeg var på senteret i dag, og på veien ut gikk jeg forbi en blomstebutikk, og der hadde de en fantastisk bukett.
Den er min tenkte jeg, tok den og gikk til kassen.
Dama begynte å spørre om hvordan hun skulle pakke den inn og jeg sa at hun bare skal ta slikt hvitt papir rundt, jeg skal ha den selv.

Hun så ut som om hun ble helt satt ut, tenke seg til kjøpe blomster til seg selv :P

Jeg var på senteret i dag, og på veien ut gikk jeg forbi en blomstebutikk, og der hadde de en fantastisk bukett.
Dama begynte å spørre om hvordan hun skulle pakke den inn og jeg sa at hun bare skal ta slikt hvitt papir rundt, jeg skal ha den selv.

Hun så ut som om hun ble helt satt ut, tenke seg til kjøpe blomster til seg selv :P
Jepp.. ellers blir det ikke blomster her i huset.. men ikke veldig ofte da..

Kjøpt blomster til meg selv mer enn en gang:p er ikke akkurat bortskjemt med å få:p

Benyttet seg av å trene på meg med en sånn turnuslege. Kjenne hvor hodet ligger, mål på forskjellige deler på ul, sjekke forstervann osv. Selv on de visste alt var bra etter sånn belte rundt magen som sjekket hjerteslag og aktivitet
Så flott

Det har jeg gjort mange ganger! Koselig å pynte i huset. Det er heeeelt normalt, hehe!

Jeg gjør det ofte:p

Noen av dere som har barn som har hatt faste fremhjul? Angret? Noen som har hatt svingbare og angret? Midt i barnevognjungelen for tiden..

Back
Topp