Felles skravle 2015

Dum jeg er.
Er og fyller drivstoff og tenker "uff så skitten du er bilen min, det må vi gjøre noe med".
Går inn og bestiller vask.
Får beskjed om at det er litt kø.
Ikke noe problem tenker jeg, har da mobilen.
Et lite notat til meg selv først, sjekk batteriet på mobilen.
Jeg glemte å lade i natt...
25% nå

Får vondt i hele kroppen.. Kunne tenkt meg å leid inn noen til å vaske her til jul
Det hadde vært herlig! Skal ikke være hjemme, så er ikke så nøye på det jeg.. men tar et og et rom litt nøyere innimellom for å holde det någenlunde..!

God Santa Lucia dere jeg å guttungen har baka og nå kose vi oss med baksten..:D Litt brent men det blir all bakst i ovnen vår :/

Vedlegg

• 1418477573367.jpg
    1418477573367.jpg
    51,2 KB · Visninger: 11
  • 1418477582277.jpg
    1418477582277.jpg
    55,9 KB · Visninger: 11
Last edited:
Her har poden besøk, jeg ligger som et slakt i sofaen, mannen dro for å kjøpe safran så vi kan lage lussekatter.

I dag har jeg jo lista mi.

Planen inneholder i alle fall
Frokost, lage klokka åtte. Spist
Tove to luer. En ferdig, en i maskina.
Vaske klær.
Legge på plass det til ungene som jeg brettet i går kveld.
Brette det jeg vasket i går.
Handle en del julegaver. Ferdig

Det ser ut til at lysene mannen skulle ha opp ute nå vente, det blåser kraftig.

Men inne kan jeg få gjort mer fra lista, jeg har bare ikke bestemt meg for hva.

Pakke gaver i alle fall. Så tenker jeg vi sender dem på kiwi enten i kveld eller i morgen. Jeg vet at de da ikke går med post før på mandag, men det er tidsnok det.

Det betyr at vi må lage kalendere i dag, så da må vi sjekke om vi har blekk og papir (fotoprinter) og ordne julekort så da har vi en del å gjøre med dem også.

Jeg får huske å kjøpe frimerker og se til om vi har nok konvolutter

Glemte frimerker, men skal på kiwi senere, de er post i butikk, så de har.

Papir og blekk til fotoprinter har vi, så det blir mannens prosjekt i kveld. Han har ellers holdt på på kjøkkenet i dag, ryddet plass i skapene til juleseviset og pakket det opp, vasket opp og sånn.

Jeg har nå tatt badet grundigere, så når jeg bare får vasket klær, derved fått bort mye fra badet, blir det bra.

Vi må pakke gaver, lage pepperkakedeig og ordne julekort. Ja, også har jeg glemt å rydde bort de tørre klærene, så det tar jeg nå

Glemte frimerker, men skal på kiwi senere, de er post i butikk, så de har.

Papir og blekk til fotoprinter har vi, så det blir mannens prosjekt i kveld. Han har ellers holdt på på kjøkkenet i dag, ryddet plass i skapene til juleseviset og pakket det opp, vasket opp og sånn.

Jeg har nå tatt badet grundigere, så når jeg bare får vasket klær, derved fått bort mye fra badet, blir det bra.

Vi må pakke gaver, lage pepperkakedeig og ordne julekort. Ja, også har jeg glemt å rydde bort de tørre klærene, så det tar jeg nå
Frimerker glemte visst jeg også..

Back
Topp