Felles skravle 2015

Sofa og tv tror jeg.. kanskje bake noe.. mannen kommer hjem i 21tida..
Vet ikke når mannen kommer hjem i dag. Han er på jobb middag/møte i dag.

Det er så rart med det.

Magen vokser, jeg kjenner spark hele tiden, vært på 3 UL'er, og hørt hjertelydet veldig mange ganger.

Likevel, "skjønner" jeg det ikke helt.
Går nesten rundt og forventer at noen skal fortelle meg at det bare er en drøm som ikke er sann.

Har på en måte enda ikke gått opp for meg :P

Det er så rart med det.

Magen vokser, jeg kjenner spark hele tiden, vært på 3 UL'er, og hørt hjertelydet veldig mange ganger.

Likevel, "skjønner" jeg det ikke helt.
Går nesten rundt og forventer at noen skal fortelle meg at det bare er en drøm som ikke er sann.

Har på en måte enda ikke gått opp for meg :P
Litt sånn her og. Blitt vant til å være gravid. Klarer ikke helt fatte resultatet blir en baby. Veeeet det jo, men skjønner det ikke likevel. Liksom

Huff.. dårlig samvittighet for har ikke laget julekort i år.. får være flinkere neste år når lillegutt er kommet.. sitter å ser på symaskiner.. må ha ny, siden gamle farmor sin er ødelagt.. noen som har no peiling/anbefalinger?

Dere damene her inne er så driftige :) Kjempeflinke er dere!

Selv har jeg satt med 3t hjemmekontor i dag, og er kjempefornøyd med det. Hehe

Huff.. dårlig samvittighet for har ikke laget julekort i år.. får være flinkere neste år når lillegutt er kommet.. sitter å ser på symaskiner.. må ha ny, siden gamle farmor sin er ødelagt.. noen som har no peiling/anbefalinger?
Julekort tar du neste år, ikke tenk på det:)

Dere damene her inne er så driftige :) Kjempeflinke er dere!

Selv har jeg satt med 3t hjemmekontor i dag, og er kjempefornøyd med det. Hehe
Synes du skal være fornøyd med det jeg! Jeg har bare vært ute en liten tur og kjøpt celofan til å pakke inn karameller med.. ellers ikke gjort no i det hele tatt..!!

Back
Topp