Sofa og tv tror jeg.. kanskje bake noe.. mannen kommer hjem i 21tida..God kveld damer. Hva skal dere gjøre i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sofa og tv tror jeg.. kanskje bake noe.. mannen kommer hjem i 21tida..God kveld damer. Hva skal dere gjøre i kveld?
Vet ikke når mannen kommer hjem i dag. Han er på jobb middag/møte i dag.Sofa og tv tror jeg.. kanskje bake noe.. mannen kommer hjem i 21tida..
Min å.. men flyet lander 20:40, så da bør han komme hjem kl 21 ;-)Vet ikke når mannen kommer hjem i dag. Han er på jobb middag/møte i dag.
Ikke før i morgen her, men blir egentlig ikke en ordentlig dag på jobben i morgen, mye som skjer.Heeeelg!
Deilig å ta helg tidlig.!
Akkurat nå kjører mannen gutten på trening, og jeg ser etter frøkna.God kveld damer. Hva skal dere gjøre i kveld?
Her er han bare på hotellet i byen så konmer vel hjem når han føler for detMin å.. men flyet lander 20:40, så da bør han komme hjem kl 21 ;-)
Da er det bare å smøre seg med tålmodighet..!Her er han bare på hotellet i byen så konmer vel hjem når han føler for det![]()
Klarer jo ikke alt det på en gang, så vi får se hva det blir tilEffektiv du. Sitter å halvsover i sofaen her. Har nettopp spisy middag her også... blir kalender tv her også.
Avspaserte i morgen jeg.Ikke før i morgen her, men blir egentlig ikke en ordentlig dag på jobben i morgen, mye som skjer.
Litt for mye, har en del jeg har veldig lyst til å bli ferdig med før helgen
Skrive på julekortene..God kveld damer. Hva skal dere gjøre i kveld?
Så deilig, kos deg masseAvspaserte i morgen jeg.
Dyktig du er. Her har jeg bare laget de. Har ikke skrevet på de enda.Skrive på julekortene..
Hva ble det til middag?Lager middag, nå spise den.
Se kalendertv med ungene. Helst strikke blånisselue, og jobbe, og vaske badet. På en gang.
Litt sånn her og. Blitt vant til å være gravid. Klarer ikke helt fatte resultatet blir en baby. Veeeet det jo, men skjønner det ikke likevel. LiksomDet er så rart med det.
Magen vokser, jeg kjenner spark hele tiden, vært på 3 UL'er, og hørt hjertelydet veldig mange ganger.
Likevel, "skjønner" jeg det ikke helt.
Går nesten rundt og forventer at noen skal fortelle meg at det bare er en drøm som ikke er sann.
Har på en måte enda ikke gått opp for meg![]()
Julekort tar du neste år, ikke tenk på detHuff.. dårlig samvittighet for har ikke laget julekort i år.. får være flinkere neste år når lillegutt er kommet.. sitter å ser på symaskiner.. må ha ny, siden gamle farmor sin er ødelagt.. noen som har no peiling/anbefalinger?
Synes du skal være fornøyd med det jeg! Jeg har bare vært ute en liten tur og kjøpt celofan til å pakke inn karameller med.. ellers ikke gjort no i det hele tatt..!!Dere damene her inne er så driftigeKjempeflinke er dere!
Selv har jeg satt med 3t hjemmekontor i dag, og er kjempefornøyd med det. Hehe