Felles skravle 2015

Stakkars frøkna, hun har det ikke bra.
Ligger i sengen vår med mannen, og jeg har vært i dusjen.
Nå går jeg ned til henne og han gjør seg klar for kvelden.

Må derfor si natta

Absolutt kost å skravle:). Satser heller ikke på topp 10, men håper på topp 100:p

Topp 10 orker jeg ikke. Da måtte jeg hatt 1000 innlegg mer på disse 10 dagene. Jeg orker rett og slett ikke å skrive 4000 innlegg på en måned, liksom.

Men skravle for gøy, gjerne det!

JEg har
Jeg også har gitt opp topp ti.. verken tid eller ork eller lyst.. :)
lyst på premiene.
Bare ikke på å skravle sååååååååå mye, i tråder hvor jeg ikke føler meg hjemme. Her inne er det jo ikke fart nok

JEg hadde skravlet mye mer , om det var mer fart her. Men her inne blir ikke topp10 fart uansett, da må man nok i skravle på generell, leketråder og div annet, og det bare orker jeg ikke. Jeg skravler ikke for å skravle masse, men for å kose meg masse, og slikt koser jeg meg ikke med. Vi er alle forskjellige

Flere av dere som har opplevd å ha smerter som hvor man pleier å ha hold? Har innimellom skikkelig vondt på høyre side helt opptil ribbeina.. gjerne når jeg sitter i bilen :-/

JEg hadde skravlet mye mer , om det var mer fart her. Men her inne blir ikke topp10 fart uansett, da må man nok i skravle på generell, leketråder og div annet, og det bare orker jeg ikke. Jeg skravler ikke for å skravle masse, men for å kose meg masse, og slikt koser jeg meg ikke med. Vi er alle forskjellige
Nettopp sånn har jeg det også.. trives ikke like godt over alt.. enkelte dager har det vært mer fart og da har jeg skravla masse.. holdt meg på topp 10 de første dagene.. men så ble det rolige dager, og da orker jeg ikke ta igjen alt det tapte..

Nettopp sånn har jeg det også.. trives ikke like godt over alt.. enkelte dager har det vært mer fart og da har jeg skravla masse.. holdt meg på topp 10 de første dagene.. men så ble det rolige dager, og da orker jeg ikke ta igjen alt det tapte..

JEg var på 10 en dag eller to, men falt fort bak, og har egentlig aldri prøvd på det, det bestemte jeg meg for fra starten av, at det orker jeg ikke.

JEg var på 10 en dag eller to, men falt fort bak, og har egentlig aldri prøvd på det, det bestemte jeg meg for fra starten av, at det orker jeg ikke.

Bare så med overraskelse at jeg lå på topp ti i starten jeg ;-)

Vi må få opp farten:D

Jeg bestemte meg tidlig, jeg orker ikke

Jeg har virkelig annet å bruke tiden på
*før jul: Jeg burde vaske huset.... og bake, og kose oss. Og juleavslutninger og lucia og alt det der
*i jula: familie.
*Nyttår: Virkelig, jeg orrker ikke bnruke nyttårsaften på å telle innlegg....

Back
Topp