Lillefrø15
Forumet er livet
Nei, det er mye som skjer i desember ogsåJeg også har gitt opp topp ti.. verken tid eller ork eller lyst..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er mye som skjer i desember ogsåJeg også har gitt opp topp ti.. verken tid eller ork eller lyst..![]()
Alltid mye som skjer synes jeg.. kan jo ha flaks likevelNei, det er mye som skjer i desember også![]()
Absolutt kost å skravle. Satser heller ikke på topp 10, men håper på topp 100
![]()
lyst på premiene.Jeg også har gitt opp topp ti.. verken tid eller ork eller lyst..![]()
Stakkars frøkna, hun har det ikke bra.
Ligger i sengen vår med mannen, og jeg har vært i dusjen.
Nå går jeg ned til henne og han gjør seg klar for kvelden.
Må derfor si natta
Mannen skulle ordne ett eller annet.Huff da, natta til eg, håper dere får sove godt
Mannen skulle ordne ett eller annet.
Frøkna sover tungt igjen nå.
Jeg ligger ved siden av med iPaden.
Får kanskje skravlet litt til likevel
Enig!JEg har
lyst på premiene.
Bare ikke på å skravle sååååååååå mye, i tråder hvor jeg ikke føler meg hjemme. Her inne er det jo ikke fart nok
Mannen skulle ordne ett eller annet.
Frøkna sover tungt igjen nå.
Jeg ligger ved siden av med iPaden.
Får kanskje skravlet litt til likevel
JEg hadde skravlet mye mer , om det var mer fart her. Men her inne blir ikke topp10 fart uansett, da må man nok i skravle på generell, leketråder og div annet, og det bare orker jeg ikke. Jeg skravler ikke for å skravle masse, men for å kose meg masse, og slikt koser jeg meg ikke med. Vi er alle forskjelligeEnig!
Nettopp sånn har jeg det også.. trives ikke like godt over alt.. enkelte dager har det vært mer fart og da har jeg skravla masse.. holdt meg på topp 10 de første dagene.. men så ble det rolige dager, og da orker jeg ikke ta igjen alt det tapte..JEg hadde skravlet mye mer , om det var mer fart her. Men her inne blir ikke topp10 fart uansett, da må man nok i skravle på generell, leketråder og div annet, og det bare orker jeg ikke. Jeg skravler ikke for å skravle masse, men for å kose meg masse, og slikt koser jeg meg ikke med. Vi er alle forskjellige
NattaStakkars frøkna, hun har det ikke bra.
Ligger i sengen vår med mannen, og jeg har vært i dusjen.
Nå går jeg ned til henne og han gjør seg klar for kvelden.
Må derfor si natta
Vi må få opp fartenJEg har
lyst på premiene.
Bare ikke på å skravle sååååååååå mye, i tråder hvor jeg ikke føler meg hjemme. Her inne er det jo ikke fart nok
Nettopp sånn har jeg det også.. trives ikke like godt over alt.. enkelte dager har det vært mer fart og da har jeg skravla masse.. holdt meg på topp 10 de første dagene.. men så ble det rolige dager, og da orker jeg ikke ta igjen alt det tapte..
Nettopp sånn har jeg det også.. trives ikke like godt over alt.. enkelte dager har det vært mer fart og da har jeg skravla masse.. holdt meg på topp 10 de første dagene.. men så ble det rolige dager, og da orker jeg ikke ta igjen alt det tapte..
Er ikke sikker på om jer orker oktober tempoet for å være helt ærlig..Vi må få opp farten![]()
Bare så med overraskelse at jeg lå på topp ti i starten jeg ;-)JEg var på 10 en dag eller to, men falt fort bak, og har egentlig aldri prøvd på det, det bestemte jeg meg for fra starten av, at det orker jeg ikke.
Vi må få opp farten![]()
Er ikke sikker på om jer orker oktober tempoet for å være helt ærlig..