Felles skravle 2015

Er 50% sykemeldt nå og får alt tilrettelagt som jeg vil på arbeid, og det går akkurat for min del.. derfor klarer jeg litt småting med handling og julebakst innimellom.. blir også mer kvalm dagen etter jobb..
Føler jeg trenger sykemelding 20-40% eller no for å få sjefen til å våkne!

Hadde han vist hensyn, spurt meg hva jeg klarer, og ikke bare stenge ørene når jeg sier noe.. Og sette sykt høye mål.. Uten no særlig ros.
Daaa orker jeg ikke slite meg ut for han.

Fra 13/10 til i dag (leverte overtidsliste i dag) har jeg jobbet 40 timer (!!) overtid for å få det til å gå rundt. Men heve kravene deeeet gjør han :o

Frustrert

Føler jeg trenger sykemelding 20-40% eller no for å få sjefen til å våkne!

Hadde han vist hensyn, spurt meg hva jeg klarer, og ikke bare stenge ørene når jeg sier noe.. Og sette sykt høye mål.. Uten no særlig ros.
Daaa orker jeg ikke slite meg ut for han.

Fra 13/10 til i dag (leverte overtidsliste i dag) har jeg jobbet 40 timer (!!) overtid for å få det til å gå rundt. Men heve kravene deeeet gjør han :o

Frustrert
Æsj! Ikke no særlig å ha det sånn! Med sjukemelding kan man ikke jobbe overtid.. kjenner det er vanskelig å sette grenser for meg selv, men tenker at jeg bare MÅ! Men så hade jeg gode kolleger og sjefer da

Æsj! Ikke no særlig å ha det sånn! Med sjukemelding kan man ikke jobbe overtid.. kjenner det er vanskelig å sette grenser for meg selv, men tenker at jeg bare MÅ! Men så hade jeg gode kolleger og sjefer da
Er litt derfor jeg vil ha. Da kan jeg si at jeg ikke har tid/overskudd. Nå mener han jeg bare må ta meg tid (da overtid)

Tid til sykemelding tenker du på?
Jepp...
Skal ta tidlig juleferie, da :)
Har bare noen frister jeg MÅ bli ferdig med først.
Så kommer neste år, og da blir ting mye roligere, har en del jeg må ferdigstille (ikke stress) før permisjon som vil ta litt tid, men ingen frister.
Ingen nye saker før jeg er tilbake igjen.

Jepp...
Skal ta tidlig juleferie, da :)
Har bare noen frister jeg MÅ bli ferdig med først.
Så kommer neste år, og da blir ting mye roligere, har en del jeg må ferdigstille (ikke stress) før permisjon som vil ta litt tid, men ingen frister.
Ingen nye saker før jeg er tilbake igjen.
Høres bra ut:)
Fikk nye, høye mål for de 6første ukene av 2015 frem til permisjon jeg..

Høres bra ut:)
Fikk nye, høye mål for de 6første ukene av 2015 frem til permisjon jeg..
Har han sjefen din barn selv?
Dersom han har det burde han klare å huske at man ikke klarer å prestere 100%+++ på slutten.
Det der er bare tullete.
Hadde jeg fått høyere mål på slutten av en graviditet uten mulighet for å protestere tror jeg jeg hadde tatt det med tillitsvalgt

Har han sjefen din barn selv?
Dersom han har det burde han klare å huske at man ikke klarer å prestere 100%+++ på slutten.
Det der er bare tullete.
Hadde jeg fått høyere mål på slutten av en graviditet uten mulighet for å protestere tror jeg jeg hadde tatt det med tillitsvalgt
Han har 2. Små og.
Han var i pappaperm for 2,5 - 3 år siden.

Jeg fikk viljen min, mn måtte "krangle" meg til det. Unødvendig

Back
Topp