Felles skravle 2015

Natti natt alle saman :)

Håpar alle får ein flott onsdag :)

Kommet meg på jobb:) du da?

Våknet med vondt i lårene, skikkelig gangsperre-vondt liksom. Og jeg som ikke gjør noen ting?:p sært

Skulle egentleg sova lenge i dag, men vart så forbanna på gubben at eg sto opp med mini. Er trøytt og ventar no på at han skal bli trøytt så me begge kan legga oss igjen :P
Ellers har me lite på planen i dag. Mulig besøk i åpen barnehage :) Kanskje baka litt fleire pepperkaker og finna ut kva eg skal bake neste tirsdag på bakedagen :)

Gangsperre er dritt! Gjekk på krykker store deler i fjor pga det og bekkenløysing...

Skulle egentleg sova lenge i dag, men vart så forbanna på gubben at eg sto opp med mini. Er trøytt og ventar no på at han skal bli trøytt så me begge kan legga oss igjen :P
Ellers har me lite på planen i dag. Mulig besøk i åpen barnehage :) Kanskje baka litt fleire pepperkaker og finna ut kva eg skal bake neste tirsdag på bakedagen :)

Gangsperre er dritt! Gjekk på krykker store deler i fjor pga det og bekkenløysing...
Mmm, bake! Hørtes mye kosligere ut enn jobb:p

Men hva kan jeg ha fått den av?:o

Mmm, bake! Hørtes mye kosligere ut enn jobb:p

Men hva kan jeg ha fått den av?:o

Er lite som skal til... Så kva du har fått den frå er vanskeleg å seie.
Går du til fysio? Dei kan hjelpa deg iallefall :)

Våknet opp svir skikkelig i hele underliver og hoftene gjør skikkelig vondt.
Tett i nese og hoster.
Tror kroppen min prøver å si meg noe, jeg blir hjemme i dag

Er lite som skal til... Så kva du har fått den frå er vanskeleg å seie.
Går du til fysio? Dei kan hjelpa deg iallefall :)
Nei, går ikke til noe slags behandling.

Men bestemt meg for å roe ned på jobb og ikke slite meg ut. Har jo arbeidet 115% nå siste mnd - så nå gidder jeg ikke mere

Nei, går ikke til noe slags behandling.

Men bestemt meg for å roe ned på jobb og ikke slite meg ut. Har jo arbeidet 115% nå siste mnd - så nå gidder jeg ikke mere

Ja, det hjelper ikkje. Dessuten er det snart jul og det er stressandes nok i seg sjølv.
Er du gravid/når skal du ha?
(Er på iPhone, så ser ikkje evt signatur ;) )

Våknet opp svir skikkelig i hele underliver og hoftene gjør skikkelig vondt.
Tett i nese og hoster.
Tror kroppen min prøver å si meg noe, jeg blir hjemme i dag
Uff, god bedring!! :)
Hørtes ikke noe særlig ut.

Våknet også potte tett i nesen i dag. Måtte snyte meg i en evighet for å få puste igjennom.

Jeg skal til jm i dag. Grur meg til å veies:p har jo ikke vekt hjemme

Back
Topp