Morsomt å prøve nye tingFlink du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt å prøve nye tingFlink du er
Det er det jaMorsomt å prøve nye ting![]()
Takk det sammeHåpar alle får ein flott onsdag![]()
Kommet meg på jobbTakkPlanar for dagen?
Kommet meg på jobbdu da?
Våknet med vondt i lårene, skikkelig gangsperre-vondt liksom. Og jeg som ikke gjør noen ting?sært
Mmm, bake! Hørtes mye kosligere ut enn jobbSkulle egentleg sova lenge i dag, men vart så forbanna på gubben at eg sto opp med mini. Er trøytt og ventar no på at han skal bli trøytt så me begge kan legga oss igjen
Ellers har me lite på planen i dag. Mulig besøk i åpen barnehageKanskje baka litt fleire pepperkaker og finna ut kva eg skal bake neste tirsdag på bakedagen
Gangsperre er dritt! Gjekk på krykker store deler i fjor pga det og bekkenløysing...
Mmm, bake! Hørtes mye kosligere ut enn jobb
Men hva kan jeg ha fått den av?![]()
Nei, går ikke til noe slags behandling.Er lite som skal til... Så kva du har fått den frå er vanskeleg å seie.
Går du til fysio? Dei kan hjelpa deg iallefall![]()
Nei, går ikke til noe slags behandling.
Men bestemt meg for å roe ned på jobb og ikke slite meg ut. Har jo arbeidet 115% nå siste mnd - så nå gidder jeg ikke mere
Uff, god bedring!!Våknet opp svir skikkelig i hele underliver og hoftene gjør skikkelig vondt.
Tett i nese og hoster.
Tror kroppen min prøver å si meg noe, jeg blir hjemme i dag
Våknet opp svir skikkelig i hele underliver og hoftene gjør skikkelig vondt.
Tett i nese og hoster.
God bedringVåknet opp svir skikkelig i hele underliver og hoftene gjør skikkelig vondt.
Tett i nese og hoster.