Nam! Det hørtes fantastisk utDiplom premium apelsin og sjokolade var fantastisk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam! Det hørtes fantastisk utDiplom premium apelsin og sjokolade var fantastisk!!
Det har jeg ikke noe problem med..Heheproblemet er ofte at det er vanskelig å stoppa i tide
![]()
Det har jeg ikke noe problem med..
Jeg har ikke smakt den, men den må prøves en gangGi meg den diplom med sitron og den forsvinner litt for fort![]()
Syyyyykt god!! Anbefales! Du får kjøpe i morgenSay agan!!!!
Is med BÅDE sjokolade OG appelsin!!
Jeg jeg har den ikke![]()
Var virkelig detNam! Det hørtes fantastisk ut![]()
Jeg har ikke smakt den, men den må prøves en gang
Is hjelper mot halsbrann, men blir det for mye, kommer han tilbake med venner...
Smakt den du og?Den er sjuuuuukt god![]()
Smakt den du og?![]()
Julematen min, den er kjøpt som lam av den slakteren mine foreldre har kjøpt av siden jeg var barn, og tørkes selv. Mat skal være kvalitet.Jeg blir så irritert på al denne reklamen på billig julemat overalt, og folk som streber etter å betale minst mulig for julematen uten nødvendigvis tenke over kvaliteten..
For hvert år som går bruker vi nordmenn mer og mer penger på julegaver, men maten, der skal vi spare.
Vi bruker mer og mer penger på å få enda mer ting vi egentlig ikke trenge uten å tenke seg om, men det å samle andre mennesker, venner og familie rundt seg, nei det skal man spare..
Hihi.. kjenner til den! Man tar seg fri og så dukker de ikke opp som avtalt!God morgrn
I dag kommer elektrikern,tror det ikke før jeg får se det..
Eller dukker aldri opp..den førsteskulle vært her før sommeren,den andre i oktober,den tredje i novHihi.. kjenner til den! Man tar seg fri og så dukker de ikke opp som avtalt!
Blæ! Har heldigvis en mann som er god på å kjefte! Så skjer sjeldent mer enn en gang her..Eller dukker aldri opp..den førsteskulle vært her før sommeren,den andre i oktober,den tredje i nov
God morgrn
I dag kommer elektrikern,tror det ikke før jeg får se det..
Har dere sovet godt?God morgen alle sammen![]()
Tja.. frem til 4tiden.. urolig etter det.. enn du?Har dere sovet godt?![]()
Dårlig kveld med hormoner ute av kontroll, så sovnet sent og sovet urolig.Tja.. frem til 4tiden.. urolig etter det.. enn du?