Felles skravle 2015

Alene ut i skogen?:o hadde jeg ikke turt:p

Det er heldigvis ikke så mye skog, DET hadde vært for skummelt :P Det ligger ved havet, så ingen kan gjemme seg og spionere på meg bak trærne. Hahaha.
Heldigvis bygger vi hus i en grend nå, som vi flytter inn i til sommeren :D

God ettermiddag! Tøff dag på jobb - endelig litt sofatid :-)

Gikk det bra hos JM?
Veldig fornøyd, jeg er ikke så veldig begeistret for henne, og hun fortalt at dette er siste gang jeg kommer til å se henne siden hun skal slutte :P
Altså, ikke noe galt med henne, hun er flink og alt det der, men kjemien stemmer liksom ikke.

Ikke noe protein i urinen, fint blodtrykk og en hjerterytme på 160.
Fikk litt "kjeft siden jeg bare har lagt på meg 1,5 kg, en liten utspørring om jeg spiser, om om jeg er sikker på om jeg gjør det....

Veldig fornøyd, jeg er ikke så veldig begeistret for henne, og hun fortalt at dette er siste gang jeg kommer til å se henne siden hun skal slutte :P
Altså, ikke noe galt med henne, hun er flink og alt det der, men kjemien stemmer liksom ikke.

Ikke noe protein i urinen, fint blodtrykk og en hjerterytme på 160.
Fikk litt "kjeft siden jeg bare har lagt på meg 1,5 kg, en liten utspørring om jeg spiser, om om jeg er sikker på om jeg gjør det....
Da kan det jo komme noen "bedre" til neste gang da :-) viktig med kjemi - og ikke noen god følelse å ikke bli trodd på! Jeg skal til jordmor neste torsdag - snakket med henne en gang og hun virker koselig. Blir spennende å ha mannen med også..

Jeg har lagt på meg 6!!! Kg allerede, så blir nok det motsatte her! :-/

Da kan det jo komme noen "bedre" til neste gang da :) viktig med kjemi - og ikke noen god følelse å ikke bli trodd på! Jeg skal til jordmor neste torsdag - snakket med henne en gang og hun virker koselig. Blir spennende å ha mannen med også..

Jeg har lagt på meg 6!!! Kg allerede, så blir nok det motsatte her! :-/

Er veldig uvant..
Har litt for mye fra før og de gangene jeg har med helsepersonell pleier jeg heller å få beskjed om å gå ned litt.
Er ikke alle som har fått det med seg at de som har litt vel mye fra før, ikke behøver å legge like mye på seg.

God ettermiddag:). Jeg har vært hos fysio og gjordt rent leiligheten til farmoren min i dag, slik at hun kan komme hjem til ren leilighet da hun er ny operert❤️

Back
Topp